اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ویژگی های مبارک ترین پیوند

مراسم جشنی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت محمد(ص) و حضرت خدیجه (س) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدقدرت سعیدی (مدیرحوزه علمیه سفیران هدایت ساوه ) با موضوعات بازخوانی سبک زندگی خانوادگی حضرت خدیجه و حضرت رسول (س) ، تبیین مغایرت تجمل گرایی در ازدواج با دستورات دینی و ارتقا فرهنگ عمومی در خصوص نحوه انتخاب همسر و شاخص های آن  و چگونگی برگزاری مراسم  و تهیه جهیزیه در جمع خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج الزهراء در سالن همایش های حوزه علمیه کوثر ولایت شهرستان زرندیه برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین سیدقدرت سعیدی در این نشست با اشاره به دلایل ازدواج حضرت محمد(ص) با حضرت خدیجه(س) اظهار داشت : این ازدواج پر خیر و برکت به دلیل ایمان و فداکاری آن بانوی بزرگوار بود که بهترین ثمره این پیوند وجود اطهر صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) و بقای نسل آن حضرت از این طریق بود.

مدیرحوزه علمیه سفیران هدایت ساوه خاطر نشان کرد: درست 25 بهار از عمر گران بها و پربرکت پیامبر می‌گذشت که با بانوی چهل ساله‌ای به نام «خدیجه» که برترین بانوی روزگار خویش بود، پیمان زندگی مشترک را امضاء کرد و فصل جدیدی در زندگی‌اش آغاز شد.

سعیدی با بیان ویژگی‌های این پیوند مقدس گفت : این ازدواج می‌تواند برای جوانان جامعه امروز در انتخاب درست همسفران و همسران خود و ملاک قراردادن آنچه که زندگی را لذت بخش و سعادتمند قرار می‌دهد کمک و راهنمایی کند.

این کارشناس مذهبی  با بیان این نکته که ازدواج پیامبر با «خدیجه» شباهتی به ازدواج‌های شناخته شده ندارد خاطر نشان کرد: این پیوند مبارک و مقدس نه ثمره زودگذر و دوستی بی پایه و اساس بود و نه برخاسته از انگیزه‌های مادی یا دیگر امور و اغراض و اهداف رایج که در ازدواج چهره‌های مشهور و سرشناس دنیا وجود دارد. و نیز هدف‌های سیاسی نیز در امضاء و تشکیل این زندگی مشترک و ساختار آن، نقشی نداشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۱
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی