اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

عملی کردن اقتصاد مقاومتی ، وظیفه امروز

مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی با حضور فرماندهی محترم سپاه زرندیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه مقامات نظامی و انتظامی  مسئولین شهری و شهرستانی و ائمه جماعت و بسیجیان در جوار مزار شهدای شهر زاویه برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مرشدی با اشاره به خدمات خداپسندانه گروه های جهای گفت: در چند سال اخیر فرمایشات شیوای رهبر معظم انقلاب بر موضوع اقتصاد مقاومتی و تاکید بر این مبحث قرار گرفته و در این خصوص وظیفه ما عملی کردن عرصه های اقتصاد مقاومتی در بین مردم است.

حجت الاسلام مرشدی اردوهای جهادی را حرکتی ارزشمند در جهت رضای خدا با ایمان و عزم راسخ جوانان این مرز و بوم عنوان و گفت: اردوهای جهادی با موضوعات فرهنگی، دینی، آموزشی و عمرانی در راستای کمک به محرومین و عمران و آبادانی مناطق دور از دسترس انجام می شود که افتخار بزرگی به شمار می رود.

وی با بیان اهمیت و نقش بسیج سازندگی اظهار کرد: بسیج سازندگی با حرکت جهادی خود نقش موثری را در سپاه ایفا می کند و امسال در راستای شعار سال، امیدواریم همانند سال های قبل، بتوانیم شاهد حرکت های وسیعی باشیم.

لازم به ذکر است ، سخنرانی فرمانده سپاه زرندیه ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) و گلباران مزار شهدای شهر زاویه توسط مسئولین و جهادگران بسیجی حوزه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر(عج) از سایر برنامه های جانبی این مراسم بود..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۱
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی