اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ماهواره ، وسیله دشمن برای از بین بردن حیا و عفت جامعه

 حجاب و پوشش پیش از اسلام در میان برخی از ملت ها از جمله ایران باستان و قوم یهود مصرح بوده است و حتی قوانین حجاب در میان آن اقوام از احکام اسلام سخت بوده است.

حجاب یکی از احکام ضروری اسلام به شمار می آید و نتیجه آن بر آن اتفاق نظر دارد و خداوند متعال درباره حجاب و عفاف سه آیه را نازل فرموده است که در دو مورد آن به مساله پوشش بانوان اشاره کرده است. علاوه براین احادیث بسیاری درباره اهمیت و چگونگی حجاب نقل شده است که حضرت علی (ع) می فرماید : پوشیدگی زن به حالش بهتر است و زیبایی اش را پایدارتر می سازد. پوشش برای زن دو هدف و فلسفه اساسی دارد  1- مصونیت زن در برابر چشم های آلوده 2- پیشگیری از آسیب های بدحجابی با تامین سلامت بهداشت جامعه .

حجاب و عفاف مظهر و سنبل یک جامعه اسلامی است که همه باید به آن پایبند باشیم. حجاب مخصوص زنان نیست بلکه مردان نیز باید حجاب چشم خویش را نیز حفظ کنند و اگر عفاف و حیا از یک جامعه گرفته شود سرمایه و کرامت انسان آن جامعه از بین رفته است. هر چه حریم حجاب و عفاف (زن و مرد) حفظ بشود حیا و پاکدامنی در جامعه رونق پیدا می کند .

آنچه که الان در جوامع غربی مشاهده می کنیم فروپاشی خانواده ها ، طلاق های سفید و به دنیا آمدن فرزندان نامشروع است که جامعه غربی مبتلا به آن شده است و اکنون دشمن با استفاده از ماهواره ، شبکه های اجتماعی در پی از بین بردن این حیا و عفت است و مقام معظم رهبری از آن به عنوان تهاجم فرهنگی یاد کرده است که ما باید با روشنگری و بیدار کردن خانواده خود و جامعه در برابر این حملات بیدار و هوشیار باشیم و کرامت و انسانیت خود را حفظ کنیم در وصیتنامه شهدا ی خوانیم سیاهی چادر یک خواهر از خون من یک شهید برندهتر و تاثیرگذارتر است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۱
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی