اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کمترین حق شهدا ، زنده نگه داشتن آرمان هایشان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه از اعزام بیش از 300 نفر از مردم ولایت مدار شهرستان زرندیه تحت عنوان کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

سرهنگ دوم پاسدار حسین روح افزا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه دفاع مقدس را بعنوان سند مقاومت و مظلومیت ایران اسلامی دانست و گفت: این مظلومیت در خاطره تاریخ ثبت و ضبط است و این اعزام ها و کاروان ها به مناطق عملیاتی برای زنده نگه داشتن این اسناد و مقاومت و رشادت ها لازم و ضروری است.

فرمانده سپاه زرندیه یکی از اهداف این اعزام ها را آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت خواند و شهدا را الگوی مناسبی برای جوانان و نوجوانان  دانست.

وی با بیان اینکه ما در این دوران بیش از ۲۳۰ هزار نفر را از دست دادیم، خاطرنشان کرد: کمترین حق این شهدا، قدردانی ما از آنان است و آن که آرمان‌های آنان را زنده نگاه داریم و اهداف و مسیر آن‌ها را دنبال کرده و تداوم بخشیم.

حسین روح افزا با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یکی از برنامه‌های بزرگی است که به‌عنوان یک رزمایش، ناامیدی سختی را برای دشمنان کشور به‌دنبال دارد، اظهار کرد: این رزمایش از یک‌سو حماسه‌ای بزرگ محسوب می‌شود تا با حضور مردم، دشمن به یأس برسد و از سویی دیگر، همدلیریال صمیمیت و و حدت را برای زائران این مناطق به‌دنبال دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۶
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی