اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ایمان به خدا و توکل به حضرت باری تعالی مهم ترین سلاح ما در دفاع مقدس بود.

سید باقر تقوی عراقی مسئول شورای نگهبان و رئیس ستاد نظارت بر انتخابات استان مرکزی در مجمع بسیج شهرستان با اشاره به شرایط کشور در ابتدای جنگ تحمیلی و عدم آمادگی سازمان یافته برای چنین جنگ تمام عیاری به عوامل موفقیت در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت : عواملی که ما را در دفاع مقدس موفق نمود امروز با توجه به پیچیدگی ها و طراحی های خاص دشمنان در جنگ نرم فعلی بیشتر مورد نیاز می باشد.

وی با بیان این نکته که ایمان و توکل به ذات اقدس الهی یکی از مهم ترین و اساسی ترین عوامل پیروزی در دفاع مقدس بود گفت: رزمندگان با سلاح ایمان وارد میدان جنگ شدند بطوریکه خود فرماندهان رژیم بعث عراق هم به این مطلب اذعان داشتند و امروز می خواهند با تهاجم فرهنگی این سلاح ایمان را از جوانان ایرانی بگیرند.

ایشان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: امروز به سلاح ایمان بیش از گذشته نیازمندیم چرا که دشمن با حیله و فریب به جنگ با ما آمده. استکبار جهانی هرچند با لبخند می آید ولی اگر فرصتی پیدا کند آن خنجر زهر آلود خود را از پشت به قلب ما فرو می کند.

سید باقر تقوی یکی دیگر از عوامل پیروزی در هشت سال دفاع مقدس را پیروی از فرماندهی موفق ولی فقیه زمان حضرت امام خمینی (ره) دانست و به اعترافات دشمن در این رابطه اشاره کرد و گفت : اقرار دشمنان این بود که یک روحانی درس قدیم خوانده به بهترین شکل توانست جنگ را مدیریت نماید و امروز هم اگر رهبری های داعیانه مقام معظم رهبری نبود تا به حال بارها و بارها ما را مورد تعرض خود قرار می دادند.

پیش از سخنان مسئول شورای نگهبان و رئیس ستاد نظارت بر انتخابات استان مرکزی در جمع بسیجیان شهرستان زرندیه مجمع بسیجیان شهرستان با حضور اعضای هیئت رئیسه و کلیه اعضا تشکیل جلسه داد و مسئولین کارگروه های فرهنگی ، بانوان ، جوانان و ... طرح های مطرح شدهدر کارگروه خود را تشریح نموده و با اخذ رای لازم طرح های خود را به تصویب رساندند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۱
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی