اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نماینده محترم مردم شهرستان زرندیه وساوه در مجلس شورای اسلامی:

حادثه خونبار منا نشانه بی کفایتی و بی لیاقتی آل سعود است.

خانم شهلا میرگلوبیات نماینده مردم زرندیه و ساوه در مجلس شورای اسلامی باحضور در یادواره شهدای شهر زاویه ضمن ایراد سخنرانی در جمع خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران گفت: شهدا با خدا معامله کردند و در بالاترین جایگاه نزد خداوند هستند.

ایشان با اشاره به ویژگی های شهدا رسیدن به کمال انسانیت ، عدالت محوری ، مبارزه با ظلم ، مقاومت در برابر سختی ها را از اهداف شهدا دانست و اظهار داشت : آشنایی با اهداف شهدا از جمله وظایف ماست و ما نباید راه امام و شهدا را فراموش کنیم چرا که بیداری اسلامی ادامه انقلاب ما و انقلاب ما ادامه انقلاب حضرت سید الشهدا است و این یادواره ها تلنگری هرچند کوچک در این جهت است.

میرگلوبیات در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه خونبار منا در مراسم حج ابراهیمی امسال اشاره کرد و گفت: حوادث رخ داده شده در مراسم حج امسال بخصوص حادثه غمگسار منا نشانه بی کفایتی و بی لیاقتی آل سعود در نتیجه دخالت در امور کشور های دیگر از جمله یمن و سوریه و عراق است و باید عواقب این بی تدبیری را بپردازد. ایشان ادامه داد : رهبری وعده دادند که رژیم آل سعود رو به نابودی است و این حوادث آل سعود را به سراشیبی زوال نزدیک تر می کند.

در ابتدای این مراسم امام جمعه محترم شهر زاویه ضمن عرض خیر مقدم خدمت حاضرین در جلسه ، خانواده های شهدا و مسئولین شهرستانی به جایگاه و عظمت شهدا بر اساس آیات و روایات پرداخت.

در بخش دیگری از یادواره جانباز 70 درصد نویسنده کتاب «شکوه ناتمام» و همرزم شهید منادی ضمن بازگو کردن خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس به دیدار چند روز پیش خود با مقام معظم رهبری اشاره کرد.

سخنرانی حجت الاسلام هنرمند ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ، مهندس کردی فرماندار شهرستان زرندیه و مدیحه سرایی از سایر برنامه های یادواره شهدای شهر زاویه بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۳
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی