اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پیاده روی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و سربازان شهرستان زرندیه

 همزمان با روز سرباز در هفته دفاع مقدس

همزمان با روز سرباز در هفته دفاع مقدس گردهمایی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت همراه با پیاده روی سربازان در نیروهای نظامی و انتظامی صورت گرفت.

این برنامه که با قرائت زیارت عاشورا ؛ عطر افشانی مزار شهدای امیر آباد و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین باقری امام جمعه محترم شهر زاویه در جوار امام زادگان پنج تن شهرستان زرندیه, و با حضور سربازان وظیفه مشغول به خدمت در نیروهای نظامی و انتظامی ، مسئولین ادارات شهرستان و امام جمعه محترم شهر پرندک آغاز شد ، حجت الاسلام باقری ضمن اشاره به حوادث رخ داده شده در این روز ها بخصوص شکست حصر آبادان و دستور تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر شکسته شدن محاصره آبادان به جانبازی و فداکاری رزمندگان اسلام در عملیات غرور آفرین ثامن الائمه اشاره کرد و با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس یاد و خاطره این ایام را گرامی داشتند.

پس از پایان سخنان امام جمعه محترم شهر زاویه مراسم پیاده روی سربازان نیروهای نظامی و انتظامی با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت رنگ و بویی معنوی پیدا کرده و تا امام ازدگان ابراهیم و عبداله (ع) ادامه یافت . در پایان هم مسابقه طناب کشی بین سربازان صورت گرفت که به نفرات برتر هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۵
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی