اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه:

شهدا میراثدار انبیا و اولیای الهی هستند

با حضور فرماندهی محترم ناحیه زرندیه ، مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در ناحیه زرندیه ، شهردار و اعضای محترم شورای شهر مامونیه ، امام جمعه محترم شهرستان و همچنین فرماندهی حوزه شهید بهشتی و کارکنان ناحیه به مناسبت هفته دفاع مقدس از خانواده شهیدان محمدیان  و احمدیان که هر کدام دو شهید تقدیم انقلاب نموده بودند  و همچنین از جانباز هشت سال دفاع مقدس برادر سید محمد ولی اللهی دیدار به عمل آمد.

در این دیدار ها حجت الاسلام قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه اظهار داشتند : شهدا میراثدار انبیا و اولیای الهی هستند که با بذل جان ، بهترین سرمایه انسان به فوز عظیم رسیده اند و راه رسیدن به خدا را یک شبه طی نمودند.

ایشان ادامه داد: خانواده شهدا به عنوان یادگاران شهدا به منزله چشم چراغ این امت اسلامی و نظان مقدس جمهوری اسلامی هستند چرا که با صبر و استقامت خود درس ایثار و پایداری را همچون حضرت زینب کبری (س) به همه عالمیان داده اند.

قنبری در انتها ادامه دادن راه شهدا را وظیفه همه دانست و افزود: برای اینکه پرچم این انقلاب و نظام را به دستان صاحب اصلی آن برسانیم باید در خط شهدا بوده و پشتیبان ولایت باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۸
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی