اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سید ابراهیم حسینی امام جمعه محترم شهر ساوه:

از مهم ترین وظایف در قبال خون  شهدا ؛ جلوگیری از انحراف مسئولین و سمت گیری آنها است.

یادواره شهدای شهر آسیابک با حضور خانواده های معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران ، مسئولین شهرستان و مردم شهید پرور شهرآسیابک و شهرستان زرندیه همزمان با عصر روز اربعین  حسینی در مسجد جامع آسیابک برگزار شد.

در این مراسم سید ابراهیم حسینی امام جمعه محترم شهر ساوه با اشاره به آیات و روایاتی که ویژگی های شهید و شهادت را بیان می کرد گفت: هیچ مقامی بالاتر از مقام شهید و شهادت نیست و شاهد بیان خویش را احوال حضرت امیرالمومنین علی (ع) در جنگ احد اظهار داشت که حضرت گریه می کردند و حسرت می خوردند که چرا شهید نشدند.

امام جمعه شهر ساوه در بخش دیگری از بیانات خود به درک نادرست از مفهوم شهید و شهادت اشاره کرد و افزود: یکی از مهم ترین دلایل درک غلط از شهید و شهادت نفهمیدن مقام والا و شامخ شهید و شهادت است و مطلبی که به شهیدان مقام و منزلت می دهد این است که با بذل جان بالاترین درجه ایثار و فداکاری را در راه دین خدا که همان شهادت است را به آحاد مردم آموخته اند.

حسینی با بیان این نکته که شهدا عظمت و شکوه این ملت را اثبات کردند اظهار داشت : عزت کشور ما بواسطه خون شهیدان و فداکاری های این بزرگواران به جهانیان شناخته شده است و این ملت با چنین فرهنگی و با رهبری های چنین رهبری همیشه عزیز است.

سید ابراهیم حسینی در پایان سخنان خود گفت : برگزاری این یادمان ها برای این است که ما وظایف خود را در برابر شهیدان بازخوانی کنیم و یکی از مهم ترین این وظایف جلوگیری از انحراف مسئولین و سمت گیری آنها در موضع گیری های خود در مواقع حساس نظام و انقلاب است.

مداحی، خاطره گویی، پخش کلیپ و گلباران گلزار شهدا از دیگر برنامه های اجراشده در این مراسم بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۱
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی