اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ائتلاف نامبارک آمریکایی ، صهیونیستی، و سعودی در پشت صحنه حوادث خونبار زاریای نیجریه

متاسفانه بار دیگر شاهد جنایتی از جنس سعودی صهیونیستی این بار در آفریقا و نیجریه هستیم، حمله به بیت شیخ زکزاکی، مرجع بزرگ شیعیان نیجریه و هتک حرمت اماکن مقدسه دینی و قتل و کشتار شیعیان نیجریه توسط ارتش این کشور اقدامی جنایت‌بار، وقیحانه، جنون آمیز و از روی ترس و استیصال می باشد. این‌گونه حملات و قتل عام‌ها، در پی استیصال و درماندگی ارتش نیجریه در برابر رشد فزاینده مکتب نورانی اسلام در میان مردم آن کشور و افزایش قدرت نفوذ معنوی آنان است.

بدون تردید، این حمله جتایتکارانه و شبه‌تروریستی که نمادی از شیعه‌هراسی و نشانی از پاکسازی مذهبی به‌همراه دارد، نزد همه انسان‌های آزاده جهان که برای کرامت انسانی، آزادی اندیشه و آزادی مذهب احترام قائل‌اند، محکوم و مردود است. تأسف بارتر این که این جنایت هولناک توسط ارتش و نظامیان انجام شده است که خود باید حافظ مال و جان و نوامیس ملت باشند.

متاسفانه اینگونه اقدامات که نقض صریح حقوق بشر در آزادی عقیده و افکار و همچنین اصل پذیرفته شده احترام به ادیان الهی و آسمانی است، نشان می دهد که تمام مرزهای ادعا شده حقوق بشری و ارزش های تبلیغ شده غربی یکی پس از دیگری شکسته شده است.

این حادثه دردناک در شرایطی اتفاق می‌افتد که دنیا گرفتار تهدید فوری خشونت و افراطی‌گری داعشی ــ تکفیری قرار دارد و بر همه کشورها فرض است که در این مبارزه حیاتی، نقشی مسئولانه و مدبرانه به ‌عهده داشته باشند. مع‌الاسف در حالی که توقع می‌رود دولت، ارتش و نیروهای نظامی و امنیتی همه هم و غم خود را به مبارزه با یکی از شاخه‌های اصلی ترور، خشونت و افراطی‌گری در جهان یعنی بوکوحرام که چهره‌ای نادرست، کریه و زشت هم از اسلام و هم از مردم نیجریه در جهان ارائه کرده است، معطوف دارند، متأسفانه در این حادثه به همان روش های ضدبشری متوسل شده و خون صدها انسان بی‌گناه بر زمین ریخته می‌شود.

با کدامین منطق، می توان شاهد چنین جنایتهای دهشتناک بود و فریاد نزد؟ اصل اسلامی و انسانی «کونوا للظالم خصما وللمظلوم عونا» در شرایط کنونی همگان را به دفاع از حقوق شیعیان مظلوم در قاره آفریقا  و خصوصا در کشور نیجریه فرا می خواند. به راستی از کشتار شیعیان نیجریه، چه کسانی سود می برند و در پشت پرده این ظلم ها و آدم کشی های بی رحمانه ،کدامین دستهای ناپاک قرار دارد؟ آیا می توان پذیرفت که نیروهای نظامی با فلسفه وجودی تامین امنیت برای مردم، به بهانه واهی به خانه و حسینیه شیخ ابرهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه یورش برند و تعداد زیادی از همین مردم مظلوم و بی پناه را قتل عام نمایند. به راستی چه ارتباطی میان این جنایت و راهپیمایی عظیم و چند میلیونی  مسلمانان نیجریه در اربعین حسینی امسال وجود دارد؟ بدون تردید دستان ناپاک ائتلاف نامبارک آمریکایی ها و صهیونیست ها و تکفیری های وهابی تحت هدایت و حمایت آل سعود در پشت صحنه این حوادث خونبار و دیگر حوادث مشابه قرار دارد. ائتلافی که هدفی جز مقابله با گسترش جریان مقاومت و بیداری اسلامی در قاره آفریقا ندارد. این ائتلاف می کوشد راه ترویج ارزش های اسلامی و انسانی در کشورهایی چون نیجریه را برای مسلمانان و شیعیان آزادیخواه و عزت طلب پرهزینه نماید. البته تجربه چهار دهه اخیر، نشان می دهد که رهپویان این مسیر، حاضر به پرداخت هر هزینه ای برای قرار گرفتن بر قله های شرف و افتخار هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۳۰
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی