اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

قیام سرخ امام حسین (ع) منبع اصلی مبارزه با فتنه و فتنه گران

حجت الاسلام قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در نشست نهم دی ماه روز بصیرت در جمع فرهنگیان بسیجی و سرگروهای صالحین آموزش و پرورش افزود : فتنه سال 88 دشمن یکی از توطئه های ساخته و پرداخته استکبار جهانی بود که ملت مسلمان و غیرتمند ایران در نهم دی ماه با حضور یکپارچه خود بر آن خط بطلان کشید.

  وی با اشاره به حضور حماسی و خود جوش مردم در روز نهم دی ماه سال 88 تصریح کرد : منبع اصلی این حرکت عظیم از مکتب سرخ عاشورا و قیام امام حسین (ع) است که دشمن می خواهد این منبع بیکران الهی را از بین ببرد.

 

حجت الاسلام  قنبری  خاطر نشان کرد : دشمن دین و مملکت برای طراحی فتنه سال 88 سرمایه گذاری زیادی کرده و به آن هم خیلی امیدوار بود ولی ملت بصیر ، آگاه ، موقعیت شناس و ولایتمدار ایران اسلامی در کمترین زمان این توطئه پیش ساخته آنان را نقش بر آب کردند.

 قنبری اظهار داشت : در عصر حاضر دشمن شناسی یکی از اصول لازم و ضروری  است چرا که دشمن می خواهد با هر رنگ و نیرنگی با نظام جمهوری اسلامی و پیشرفتهای علمی و فرهنگی و سیاسی آن مبارزه کند .

  وی ادامه داد : عامل اصلی عصبانیت دشمنان نظام جمهوری اسلامی  استقلال ، آزادی و هوشیاری و بیداری این ملت با بصیرت و آگاه است که توانسته با توکل به خدا  و الهام از اعتقادات دینی و مذهبی و پاسدار از دستاورهای ارزشمند انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و رهبری معظم انقلاب برای بیداری و استقلال خواهی سایر ملت های جهان الگو و سرمشق باشد.

  در ادامه برنامه سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه گفت : ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس نشان داد با آن همه تلاش دشمن و بکار گیری تجهیزات مدرن نظامی که در اختیار داشت و قرار می دادند  نتوانست حتی  یک وجب از خاک این سرزمین اسلامی را در اشغال خود نگهدارد .

محمد مهجوری همچنین حادثه سال 88  را تذکر جدی برای قدردانی از نعمت های الهی دانسته و خاطر نشان کرد : امنیت و آرامش اجتماعی در جامعه برای انسانها از نعمت های بیکران خداوند است که انسان  باید همیشه برای نگهداری و قدردانی و شکر گزاری آنها بصیرت و آگاهی داشته باشد .

 وی وحدت و اتحاد ملت ایران را در همه زمینه ها بسیار لازم و ضروری برشمرد گفت : نظام جمهوری اسلامی بر مبنای ارزشهای انسانی و اسلامی بر محور ولایت فقیه بنیان نهاده شده و در این نظام اسلامی هم فقط یک خط وجود که آنهم خط ولایت و امامت و رهبری ولی فقیه است.

 مهجوری یاد آور شد : پای بندی بر دین و ایمان و نگهداری اعتقادات و باورهای دینی همچنین پاسداری و حفاظت از انقلاب به مراتب سخت تر از بدست آوردن آن است که متاسفانه برخی ها در این مسیر به خطا رفته و با دست دشمنان خود  از نمره قبولی مردود شدند . 

  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در ادامه نشست نهم دی ماه روز بصیرت و در جمع فرهنگیان بسیجی و سرگروهای صالحین آموزش و پرورش به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود : دشمن همانند گذشته برای این حماسه ملی ملت ایران اسلامی هم توطئه چینی و برنامه ریزی می کند که لازم است  مردم ، با بصیرت و آگاهی آنها را نیز بشناسد و بداند که استکبار جهانی و کشورهای غربی و اروپایی هم پیمان او هرگز خیر و مصلت این ملت بزرگ را نمی خواهند.

محمد مهجوری هجمه های فرهنگی استکبار جهانی را از دیگر دسیسه های دشمن دانسته و اظهار داشت : آنها در سال های  اخیر از تمامی راهکارهای خود برای مقابله با دین و اراده ملت بزرگ ایران استفاده کرده اند که بی نتیجه مانده و می خواهند با کم رنگ کردن اعتقادات و هویت دینی ما خصوصا در قشر جوان و نوجوان اهداف شوم خود را عملی کنند که به لطف خدا در این راه هم مایوس خواهند شد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۶
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی