اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نهم دی ماه مصداق بارز یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب از فتنه

سردار مسجدی با حضور در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی خاکریزهای ما در لب مرزها بود در حالی که امروزه خاکریزهای ما به داخل خانه‌ها کشیده شده است و از آن با عنوان جنگ نرم یاد می‌کنند اظهار داشت: در این راه نیز بسیجیان ما باید با بالا بردن آگاهی و مطالعات خود توانایی لازم برای مقابله با جنگ نرم دشمن را به دست بیاورند و به فرمایشات رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانند.

سردار ابوالفضل مسجدی رئیس مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه در ادامه این همایش ضمن تشریح صبغه تاریخی حماسه عاشورایی نهم دی ماه، اظهارداشت: جریان شناسی پدیده موسوم به فتنه 88 ضمن توجه به نظریات صاحب نظران بایستی به اتفاقات مهمی چون مشروطیت، نهضت ملی شدن صنعت نفت و به خصوص انقلاب اسلامی هم نظر داشته باشد.

وی با اشاره به شکست دشمن در جبهه جنگ فیزیکی و مسلحانه افزود:پس از تجربه شکست تلخ غرب در جنگ 8 ساله عراق، تمام تلاش آنها به ساحت جنگ نرم و استحاله افراد نظام کشیده شد تا شاید با توسل به تهدیدات به جریان انحراف انقلاب دست یابند ولی بار دیگر ایران اسلامی با استقامت مقابل آنها ایستاد.

ایشان در ادامه با اشاره به ارجاع تاریخی امیرمومنان به شناخت حق و باطل و نه صاحبان آن، این معیار را به عنوان شاخصی برتر برای تمییز حق از باطل و متعاقبا تحلیل اوضاع پس از انتخابات عنوان کرد و گفت:در ایام تاریک فتنه که حق و باطل در هم آمیخته بود، جهانیان شاهد بودند اقشار مختلف مردمی با تاسی به همین شاخص به تشخیص حق پرداخته و با حضور میلیونی و دشمن شکن 9 دی، با نظام اسلامی تجدید پیمان کردند.

وی نهم دی ماه را یکی از مصادیق بارز وفاق و اتحاد ملی مردم و عاملی موثر در یاس نومیدی دشمنان انقلاب اسلامی در جریان سراسری و بین المللی فتنه بر علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد و این رویداد بزرگ حماسی را از مصادیق بارز بصیرت و آگاهی ملت شریف و پیرو منویات مقام معظم رهبری بودن، خواند.

رئیس مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه درانتها با اشاره به فتنه جدید در انتخابات پیش رو مردم را به کسب بصیرت و آگاهی بیشتر در انتخاب نماینده ای که تمام ویژگی های لازم را برای افزایش عزت و اقتدار نظام و ملت  داشته باشد دعوت کرد.

در انتهای برنامه پدر شهید رسول خلیلی از اولین شهدای مدافع حرم به بیان صفات اخلاقی و خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداختند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۶
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی