اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مدیریت رهبری و اقتدار نظام مانع رسیدن دشمنان به اهداف شومشان

به مناسبت نهم دی ماه همایش خواهران بسیجی روستای علیشار در مسجد جامع این روستا با همت پایگاه مقاومت بسیج تزکیه 5 برگزار گردید .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه حجت الاسلام اکبر قنبری به تشریح بخشی از تاریخ انقلاب پرداختند و افزودند: ما در سه دهه انقلاب فتنه داشته ایم در دهه اول بزرگترین فتنه جنگ تحمیلی بود که به جمهوری اسلامی تحمیل شد و همه دنیا آمدند تا ایران اسلامی را نابود کنند اما نتوانستند .

فتنه دهه دوم فتنه سال 1378 بود که در حادثه کوی دانشگاه تهران هواداران داخلی با پشتیبانی دشمنان خارجی می خواستند ضربه بزنند و آنجا هم مدیریت رهبری و اقتدار نظام مانع رسیدن آنها به هدفشان شد. اما در سال 1388 نظریه پردازان کودتاهای مخملی با برنامه ریزی قبلی از بستر انتخابات ریاست جمهوری استفاده کردند و با نماد سبز وارد میدان شدند .

در این میان بعد از اینکه در انتخابات دهم ریاست جمهوری حضور مردم چشمگیر و با درصد بالای مشاهده نمودند اما کاندید مورد نظر آنها ازصندوق بیرون نیامد به فتنه گری پرداختند و با تجمعهای خیابانی به مدت 8ماه کشور رادچار التهاب نمودند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج افزودند : در این مدت همه دشمنان نظام و معاندین و منافقین جمهوری اسلامی در راس آمریکا و اسرائیل با حربه های مختلف تبلیغاتی ، مالی ، امنیتی و شبکه های اجتماعی از فتنه گران حمایت کردند و خساراتی به کشور وارد نمودند .

حجت الاسلام قنبری ادامه داد:  مردم انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی بعد از احساس خطر و آگاهی از این که اسلام و اصول اسلامی انقلاب و آرمانهای امام و رهبری و عاشورای ابا عبدالله الحسین (ع) مورد هک حرمت قرار گرفته با شکوه و عظمت در نهم دی ماه به صحنه آمدند و تمام دسیسه های دشمنان داخل و خارج را نقش بر آب کردند و با مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه و جانشین امام زمان بیعت نمودند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۶
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی