اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

راهبردهای دشمن و نقشه ی نفوذ در انتخابات

فتنه گرانی که در گذشته بالاترین آرزویشان ، سپردن افکار امام به موزه تاریخ بود ، در انتخابات آتی با تابلوی «امام را باید به عرف بین الملل برگرداند» به دنبال تحریف امام عظیم الشان می باشند.فتنه گرانی که ابزار دشمنان بیرونی نظام هستند و همگام با دشمن سعی بر سرد کردن تنور انتخابات با مطرح کردن تقلب داشته اند و در گام دوم در تلاشند که با موج سواری رسانه ای و حاشیه سازی از تنور گرم انتخابات نانی در بیاورند که با ذائقه آنان و اربابان شان همخانی بیشتری داشته باشد و این فرصت تاریخی را به تهدید تبدیل نمایند، همان جرم نابخشودنی که متهمان فتنه سبز و ساکتین انتخابات حماسی 88 مرتکب شده و ابروی نظام اسلامی را در انتظار جهانیان خدشه دار کردند. آنچه باعث نگرانی بیشتر دلسوزان انقلاب شده است ، معمایی است که در حافظه ی ملت بصیر بی پاسخ مانده است.

چگونه ممکن است فتنه گرانی که در فتنه سبز با پاره کردن تمثال مبارک امام راحل کف و سوت می زدند و آقایانی که در آن صحنه ، سکوت معنادار انتخاب کرده بودند، امروز برای آمدن نوه امام به عرصه انتخابات اینگونه ذوق زده شوند؟

آیا دلسوزی فتنه گران برای تداوم خط امام است یا مصادره بیت امام ؟

بنابرین ملت همیشه در صحنه و فهیم ایران اسلامی باید همواره به هوش باشند که «نفوذ» مهمترین کلید واژه و دغدغه مقام عظمای ولایت در دوران پسا برجام است که بعد از دیدار با فرماندهان سپاه(94/9/4) و اخیرا با ائمه جمعه سراسر کشور (94/10/14) چندین بار بدان اشاره داشته اند یکی از بزنگاه های حساس که دشمن برای نفوذ موردی و جریانی در داخل کشور بسیار بر روی آن برنامه ریزی کرده واز آن بعنوان فرصت یاد می کند ، انتخابات آتی است.

آنچه که در این دوره دشمنان فتنه جو را بیشتر بر پیگیری این راهبرد تشویق نموده است، چراغ سبزی است که برخی از آقایان با اظهارات نادر خود به نمایش گذاشته اند. بازیگران این صحنه که به تعبیری قربانیان پروژه نفوز می باشند، خواصی هستند که با گذشته خود فاصله گرفته و بنا به دلایلی از جمله دنیا طلبی ، حسادت و ترسیدن از فضای بین المللی دچار خطای محاسباتی شده اند ؛ خطائی که رهبری بارها در سالیان اخیر خواص را از افتادن در دام آن هشدار داده اند.

از اینرو ، تمرکز دشمن بر سناریوی نفوذ در انتخابات مسئله ای بسیار جدی و در عین حال ، بسیار خطرناک است که لزوم هشیاری ملت و مسئولان را بیش از پیش گوشزد می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۰
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۱)

ولایتمداران هوشیار تر باشید که فتنه اکبر در راه است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی