اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

اجرای بیش از 70 عنوان برنامه

به مناسبت دهه فجر توسط ناحیه مقاومت بسیج زرندیه

سرگرد محمد مهجوری ضمن گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان اینکه عده ای بدنبال بزرگنمایی مشکلات و ناامید کردن مردم از انقلاب هستند، گفت: هر دولت و کشوری دارای نقاط ضعف و قوتی است و نادیده گفتن پیشرفت های عظیم کنونی ناسپاسی است.

وی حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: دشمن حضور مردم در این راهپیمایی ۲۲ بهمن را مورد رصد قرار داده و آنرا معیاری برای پشتیبانی مردم از انقلاب ارزیابی می کنند.

مهجوری یادآوری ایام‌الله دهه فجر را یادآوری ارزش‌های نظام اسلامی، رشادت‌ها و ایستادگی‌های ملت ایران در مقابل همه زیاده‌خواهی‌ها توصیف کرد و اظهار کرد: نظام مردمی ما امروز از جهات مختلف دارای شاخصه و برجستگی بی‌نظیر است که اگر بتوانیم در ابعاد مختلف آنها را مورد توجه قرار دهیم قطعا با برخی حرکت‌ها و اندیشه‌های سازنده و آرمانی‌تر روبه‌رو خواهیم شد

 فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه ، با اشاره به حوادث اخیر در کشور های اسلامی ، ایدئولوژی اعتقادی و ایمان قوی، اتحاد و یکپارچگی مردم و وجود پر برکت رهبری را سه اصل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: با رمز اتحاد و با بهره‌گیری از اتحاد و رهبری دینی، این انقلاب باشکوه پیروز و تا ابدیت در تاریخ معاصر به‌عنوان انقلابی بزرگ می‌درخشد.

 مهجوری بیان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور عزم و اراده پولادین ملت آزاده ایران در برابر ظلم و ستم طاغوت و فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیمی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در عرصه‌های علمی، فرهنگی، پزشکی و فناوری‌های نوین نصیب کشور و ملت ما شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه همچنین در تشریح ویژه برنامه‌های دهه فجر شهرستان زرندیه از اجرای بیش از 70 عنوان برنامه خبر داد و ادامه داد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته برنامه‌های متنوع و پرمحتوایی جهت برگزاری در سطح محلات، مساجد، پایگاه‌های بسیج برنامه‌ریزی شده است که مهم ترین برنامه ها را می توان برگزاری 5 یادواره شهدا در سطح شهرستان ، اعزام بیش از 230 دانش آموز خواهر به اردوی راهیان نور ، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم ، برگزاری 12 نشست روشنگری در سطح مساجد ، رونمایی از مستند های 3 شهید شهرستان ، برگزاری مجمع بسیج شهرستان ، برگزاری نمایشگاه فرهنگی هنری انقلاب ، مراسم 10 شب 10 مسجد و خاطره گویی ، بازدید از طرح های افتصاد مقاومتی ، برگزاری جشنواره صالحین و ...  اشاره کرد.

سرگرد محمد مهجوری ضمن تبریک دهه مبارک فجر، اظهار داشت: به طور قطع یکی از تفاوت‌های انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های جهان، برگزاری همه سال جشن پیروزی انقلاب توسط خود مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه ، در پایان خواستار حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد و افزود:دشمن حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مورد رصد قرار داده و آن را معیاری برای پشتیبانی مردم از انقلاب ارزیابی می‌کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۶
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۳)

۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۱۷ افسر جنگ اعتقادی
ممنون از برگزاری 5 یادواره شهید در شهرستان
آن هم در زمانی که به آزادی جای شهدا خالی
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۱۴ مختار زمانه
ممنون از اینکه برنامه ها را اعلام کردید اما زمان ، مکان ، تاریخ و...
با چه زبونی بگیم به رفاقتمون قسم دوست داریم برنامه هاتون را در حد وسع شرکت کنیم اما نمی دونیم کی و کجاست؟

پاسخ:
خیلی ممنون از پیگیری شما دوست گرامی ان شاء ا... پوستر برنامه های شاخص را در وبلاگ بارگزاری خواهیم کرد .لازم به ذکر است برای اطلاع از ریز برنامه ها می توانید به حوزه مقاومت شهر خود مراجعه نمایید.
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۱۲ مختار زمانه

سنت‌ تخلف‌ ناپذیر خداوند بر این‌ است‌ که‌ حق‌ را به‌ فرجام‌ برساند و باطل‌ را نابود کند ، و او بر آنچه‌ بیان‌ نمودم‌ گواه‌ است‌.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی