اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نفوذ از طریق نخبگان و خواص راهبرد فتنه جدید

به همت حوزه مقاومت شهید بهشتی (ره) نشست روشنگری با حضور بسیجیان و نمازگزاران مسجد جامع آسیابک با حضور کارشناس مسائل سیاسی استاد جهانبخشی در مسجدجامع آسیابک برگزار شد.

در این مراسم کارشناس مسائل سیاسی استاد جهانبخشی گفت: انقلاب اسلامی امانت و هدیه الهی است و ملت ما این شایستگی امانت داری را داشت. وی افزود: دشمن طی سه دهه از همه توانمندی خود استفاده کرده تا ما از انقلاب خود دست بکشیم و از تمامی ابزارهای موجود برای زود به نتیجه رسیدن استفاده کرده ولی امت اسلای با تبعیت از امام ، رهبر و ولی فقیه خود دشمن را ناکام گذاشتند و امروز به این نتیجه رسیدند که برای کمرنگ شدن تبعیت رهبری ملت باید این روحیه انقلابی را از ملت بگیرند.

جهانبخشی با اشاره به دو تجربه تلخ فتنه 78 و 88 که دشمنان در آن ناکام بودند گفت : دشمنان به این نتیجه رسیده اند که این بار برای موفقیت در نقشه های شوم خود باید از طریق نخبگان و خواص ورود پیدا کنند و این همان راه هایی است که امام راحل در شیوه های نفوذ به کشور به آن اشاره فرموده بودند که اختلافات سیاسی ، دانشگاه ها و برنامه برای جوانان از سایر راه های نفوذ در کشور در بیان بنیانگزار رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران بود.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) که فمودند احتیاج به دشمن از بدترین چیزها برای یک جامعه است گفت : قراردادهای اقتصادی ، نفتی ، مذاکره  و ... احتیاج ما را به دشمن نشان می دهد و این همان چیزی است که دشمنان قسم خورده انقلاب بر روی آن برنامه ریزی کرده اند تا ما را نیازمند خود کنند و سرعت پیضشرفت ما را کم و کمتر کنند.

استاد جهانبخشی با اشاره به اینکه همه عزت ایران اسلامی به داشتن روحیه انقلابی ، ایمان ، و ولایتمداری بود اظهار داشت : امروز با استفاده از همین روحیه می توان در برابر مشکلات ایستاد.

ایشان در انتها به موضوع انتخابات و شاخصه های کاندیداهای اصلح پرداختند و افزودند: زمان شناسی و به موقع عمل کردند و تصمیم درست گرفتند و در نهایت ولایت را تنها نگذاشتن از جمله شاخصه کاندیدای اصلح می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۰
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۲)

ضمن تشکر از پاسخ صادقانه شما
عکسها بدستتان نرسید که ما بدانیم این برنامه انجام شده یا نه ؟
پاسخ:
خواهش میکنم از بچه های پایگاه آسیابک خواستم ولی متاسفانه هنوز به دستم نرسیده منم از پیگیری های شما دوست گرامی خیلی ممنونم.ممنون این همون روحیه والای بسیج و بسیجیه و ما همیشه نیازمند این روحیه والا هستیم. باز هم منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.
عکسهایی که زدید مسجد حضرت فاطمه الزهرا می باشد، اما برنامه گویا در مسجد آسیابک برگزار شده!!!!!
نکنه مابقی برنامه ها ...
پاسخ:
دوست گرامی درسته ولی چون عکس های برنامه دستم نرسیده بود عکس یکی از برنامه های 9 دی گذاشته شده که ان شاءا... به محض رسیدن عکس ها جایگزین خواهد شد. اگر دقت کنید عکس استاد جهانبخشی هم عکس جلسه نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی