اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ما انقلاب کردیم تا فرهنگ اسلام در جامعه پر رنگ تر شود.

به مناسبت ورود بنیان گزار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن ، زنگ انقلاب در آموزشگاه دخترانه آزاده با حضور امام جمعه محترم شهرستان زرندیه حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی ، فرماندار شهرستان ، فرمانده سپاه شهرستان ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه و شورای اداری شهرستان نواخته شد.

در این مراسم امام جمعه محترم شهرستان زندیه حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با اشاره به اهداف ، ثمرات و برکات انقلاب اسلامی گفت : ما انقلاب کردیم برای اسلام ، انقلاب کردیم تا فرهنگ اسلام در جامعه پر رنگ شود و یکی از نمادهای اسلام در جوامع اسلامی حجاب است.

وی افزود: امروز با توجه به حوادث رخ داده در جای جای کره زمین شواهد و قرائن نزدیکی ظهور حضرت حجت بسیار زیاد است و با توجه به اینکه حضرت هم برای پیشبرد انقلاب خود نیازمند انصار و یاران وفادار و مخلص است لذا شما جوانان باید با رعایت حجاب ، عفاف ، نماز اول وقت ، رعایت تقوا و هر آنچه که خدا به آن دستور داده خود را آماده یاری امام زمان (عج) نمایید.

پس از نواخته شدن زنگ انقلاب توسط امام جمعه محترم شهرستان ، مهندس کردی فرماندار شهرستان زرندیه با ایراد سخنانی سالروز ورود امام خمینی (ره) را به ایران گرامی داشت و با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از ورود حضرت امام خمینی (ره) از محل فرودگاه تا گلزار شهدای انقلاب اسلامی اولین تجدید میثاق با شهدا برگزار شد و بیانات حضرت امام در آن روز برای همیشه ماندگار شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۲
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی