اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۳۰

امام جمعه محترم شهر زاویه :

 شهدای انقلاب ، الگوی شهدای مدافع حرم

به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر تعدادی از حلقه های صالحین حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) در تجمعی به عنوان میقات صالحین حلقه های خود را تشکیل دادند.

در این مراسم پس از برگزاری حلقه های صالحین امام جمعه محترم شهر زاویه حجت الاسلام والمسلمین حسن باقری ضمن ایراد سخنانی پیرامون وقایع و حوادث بهمن ماه سال 57 گفت : اتکای امام به خدا باعث شد که هیچ اعتنایی به  تهدیدات شاه نکند و بگوید که شاه رفتنی است.

وی در ادامه به نقش شهیدان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شهیدان انقلاب بودند که راه را برای رسیدن به اهداف امام که همان استقلال و تشکیل نظام اسلامی بود باز کنند و امروز وظیفه ما این است که حافظ این خواسته امام و شهدا باشیم چرا که اگر امروز شهدای مدافع حرم در مقابل تکفیری ها به ظاهر و در برابر آمریکا و اسرائیل در نهان ایستاده اند به برکت خون شهدای انقلاب است و دشمن می خواهد این مقاومت را بشکند ولی با ایستادگی ملت های مسلمان به اهداف خود نخواهد رسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۵
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۱)

۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۰۸ قطب نمای زاویه
تا جایی که من یادم میاد و خودم در مراسم حضور داشتم سخنران اصلی مراسم فرمانده سپاه بودند که تصویرش را هم زدید اما نفرمودید چه گفتند.

پاسخ:
اگر دقت داشته باشید  بعد برگزاری حلقه ها و سخنرانی حاج آقا باقری به علت کمبود وقت آقای مهجوری فقط عرض خسته نباشید داشت و تبریک دهه فجر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی