اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مردم ایران هوشیار و آگاه تر از قبل در صحنه حاضر هستند

نشست روشنگری سیاسی درباره انحراف، نفاق و فتنه، با حضور حجت الاسلام نورایی مدرس حوزه و دانشگاه، در مسجد علی بن ابیطالب(ع) شهر مامونیه برگزار شد.

نورایی در این نشست به شکل گیری انحراف و ریزش ها در زمان امام علی (ع) پرداخت و گفت: شیطان یک لحظه انسان را رها نمی کند و تا ایمان را از او نگیرد خیالش راحت نمی شود.

وی اظهار کرد: از نمونه های ریزش در دوران امام علی (ع) می توان به شخصیت زبیر اشاره کرد که با وجود سابقه درخشان در صدر اسلام، در نهایت به انحراف کشیده شد و مقابل امام زمان خود ایستاد.

نورایی تصریح کرد: از ابتدای تاریخ تا به امروز از این نمونه ها فراوان داشته ایم و کسی از حربه های شیطان در امان نیست مگر آنکه خداوند او را مخلص کرده باشد.

وی افزود: در زمان شکل گیری انقلاب افراد با اخلاصی بودند که با وجود تنگدستی در زندگی، دست از کار می کشیدند و برای تشکیل حکومت اسلامی و پیروزی انقلاب مجاهدت می کردند.

نورایی با اشاره به اشرافی گری برخی از مسئولین گفت: عده ای در اول انقلاب در کنار امام بودند اما امروز در کنار ولی فقیه نیستند و در مقابل او قد علم کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: امروز مردم ایران هوشیار و آگاه تر از قبل در صحنه حاضر هستند و از ولایت فقیه پشتیبانی می کنند و اجازه نمی دهند کسی به اختلاف و فتنه گری بپردازد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۵
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی