اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرگروه ها و مربیان صالحین به عنوان یک افسر جنگ نرم در خط مقدم این نبرد قرار دارند.

به مناسبت فرارسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر کارخانه مبل پارسا میزبان 15 حلقه برتر از 250 حلقه صالحین فعال در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه به عنوان جشنواره صالحین بود.

در این مراسم که به همت تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج زرندیه و حوزه اداری حضرت امام خامنه ای برگزار شد سرگرد محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با اشاره به جنگ نرم استکبار جهانی با ملت غیور ایران گفت : امروز سرگروه ها و مربیان صالحین یه عنوان یک افسر جنگ نرم در خط مقدم این نبرد قرار دارند.

مهجوری به مساله انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: حضور مهم ترین مساله در انتخابات است به طوریکه مقام معطم رهبری نیز فرمودند که حتی اگر نظام را قبول ندارید پای صندوق رای بیایید.وی افزود: با بصیرت وفکر پای صندوق رای برویم و از همین الان به دنبال شخص اصلح برویم و انتخاب را برای روز انتخابات نگداریم که این عمل باعث انتخاب غلط و در نتیجه لطمه دیدن کشور و نظام می شود.

وی در ادامه ضمن توصیه ای به مسئولین که خدای نکرده از بیت  المال برای تبلیغ و یا تخریب یک کاندیدای خاص استفاده نکنند به باید ها و نباید های انتخاباتی بسیجیان اشاره کرد و گفت مدیران و فرماندهان بسیج هم اگر بخواهند وارد عرصه انتخابات و تبلیغ برای یک کاندیدای خاص شوند باید از مسئولیت خود استعفا بدهند.

وی در انتها به ویژگی های کاندیدای اصلح اشاره کرد و افزود: علاوه بر تخصص و تعهد ، گفتن نه بزرگ به استکبار جهانی و بطور کلی استکبار ستیزی ، ترجیح منافع ملی به منافع شخصی و حزبی از جمله شرایط یک کاندیدای خوب و اصلح است.

در انتهای مراسم ضمن بازدید حاضران در جلسه از کارخانه مبل پارسا از سرگروه های برتر حلقه های شجره طیبه صالحین تجلیل به عمل آمد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۵
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۱)

جرا این برنامه با این باشکوهی به عموم اطلاع رسانی نشد.
پاسخ:
دوست گرامی هم در پوستر برنامه های شاخص و هم توسط صدا و سیمای استان تحت پوشش قرار گرفت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی