اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

حجت الاسلام نظیفی:

پیروی از راه شهدا رمز ماندگاری انقلاب اسلامی

همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور گسترده مردم ولایت مدار شهرستان زرندیه و مسئولین ،به همت حوزه شهید بهشتی ، معاونت  فرهنگی ناحیه و پایگاه شهید زین الدین یادواره شهید محله آبروی محله شهید سید حسین طباطبایی جعفری با سخنرانی حجت الاسلام نظیفی و مداحی برادر حاج سید محسن بنی فاطمه در روستای حکیم آباد برگزارگردید.

در این مراسم حجت الاسلام نظیفی گفت: یکی از ویژگی های یک مومن تحت امر رهبر و ولی امر زمان خود بودن است که این مهم را می تواند در یاران امام حسین (ع) در روز عاشورا و رزمندگان اسلام در دوران هست سال دفاع مقدس دید.

نظیفی در ادامه به تهاجم مختلف دشمنان علیه ایران و اسلام اشاره کرد و گفت: باید امروز ولایت را تنها نگذاریم چرا که شهدا هرگز ولایت را تنها نگذاشتند این شهدا برای ولایت هر کاری انجام می دادند و ما باید ادامه راه شهدا باشیم.

این خطیب و سخنران با بیان اینکه پیروی از راه شهدا رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است اظهار داشت: همگان موظف به تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان هستند.

نظیفی  با اشاره به دسایس سازمان یافته دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفـت: با گذشت بیش از سه دهه از عمر با برکت انقلاب، استکبار جهانی از هیچ تلاش و کوششی برای ضربه زدن به نظام اسلامی دریغ نکرد اما به فضل الهی، درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، بصیرت سیاسی مردم و تبعیت محض آنان از ولایت فقیه، بدخواهان نظام در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام می شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۹
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی