اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ولایتمداری و اخلاص دو شاخصه اصلی شهدا

به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای رحمت آباد  و به مناسبت دهه مبارک فجر مراسم نشست بصیرتی با حضور بسیجیان روستای رحمت آباد و با سخنرانی سردار اهوازیان در محل مسجد جامع روستای رحمت آباد برگزار گردید.

سردار عبدالفتاح اهوازیان در این مراسم در خصوص جایگاه شهید گفت : خداوند شهدا را سکان دار سلامت می داند و آنها را در مکانی که از بهترین مکانها است سکنا داده و شهدا میهمانان خدایند .

سردار اهوازیان با بیان این که شهدا کاری کرده اند که برای همیشه زنده هستند خاطرنشان کرد : پیروی از راه شهدا ما را به درستی و صداقت راهنمایی می کند. وی متذکر شد : مجلس شهید مجلس زنده ماندن است همانگونه که امام خمینی شهدا را امامزادگان عشق نامید ، اما باید دید شهید چه کرده که ره صد ساله را یک شبه طی کرده است و ما در قبال حفظ این راه و مسیر چه وظیفه ای داریم .

وی تصریح کرد : یکی از دلایلی که شهید شاخص شده پیروی از سیره حضرت اباعبدالله و فرهنگ عاشورا است زیرا شهید خود را در تفکر حسین بن علی حل کرده است . اهوازیان به بازدید زائرانی از50 کشور دنیا از مناطق عملیاتی جنوب کشور اشاره کرد و افزود: رمز جاودانگی شهید پیروی از خداوند است و قدم اول ارتباط با خدا ، نماز است . ایشان با بیان این که شهدا نماز اول وقت را سرلوحه امور زندگی خود قرار داده بودند قدم دوم در مسیر الی الله را اخلاص عنوان کرد و گفت : شهدا همه کارها را با یاد خدا و خلوص نیت انجام داده اند و به همین جهت با توجه به خداوند ،معنویت خاصی همیشه با آنها همراه بوده و قدرت الهی آنان را در همه صحنه ها خط شکن کرده است .

سردار اهوازیان تاکید کرد : ولایتمداری و اخلاص در امور دو شاخصه اصلی شهدا بود که می توان این دو شاخصه را با مطالعه وصیتنامه های شهدا به وضوح مشاهده کرد.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد : ما موظفیم که به آموزه ها و خصوصیات شهدا بنگریم و با تفکر در ادامه این مسیر عمل کنیم و نخست باید از خود شروع کنیم باید اول دین خود را خوب بشناسیم و با عمل به آن دیندار خوبی باشیم چرا که نگهبانی از دین از وظایف ما است .ایشان یادآور شد : جایگاه رفیع و ماندگاری نام شهدا پاداش تلاشی است که برای نگهبانی از دین انجام داده اند و ما هم می توانیم چنین عمل کنیم .

ایشان در انتهای بیانات خود به مساله انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت : سنگ محک یک کاندیدای اصلح این است که ولایت فقیه و شهدا را جزء خطوط قرمز و حیاتی خود بدانند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۹
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۱)

درود بر رزمندگان انقلابی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی