اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

هنرمندان واصحاب فرهنگ هنر در واقع سربازان ومدافعان جنگ نرم می باشند

فرمانده ناحیه زرندیه و تعدادی از شعرا ، ادباء و فرهیختگان بسیجی شهرستان زرندیه به همراه  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، خدمت حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی امام جمعه شهرستان رسیده و با ایشان ملاقات نمودند.

در این دیدار که در محل دفتر امام جمعه برگزار گردید شعرای شهرستان زرندیه به قرائت آثاری با مضامین مختلف پراختند که مورد تحسین و استقبال حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی واقع گردید.

حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی امام جمعه شهرستان زرندیه هم در پایان این برنامه ضمن تقدیر و تشکر از حضور و شعرخوانی شاعران و ادیبان شهرستان ، با استناد به آیات قرآن کریم شعرا را به دو دسته تقسیم نمود. گروهی که در راستای منافع واهداف دشمنان قدم برداشته وقلم فرسایی می کنندو بیشتر مروج فرهنگ مبتذل و منحرف غرب می باشند و گروه دوم شاعرانی که در راستای اهداف و آرمانهای دین مبین اسلام و نظام و مقدس جمهوری اسلامی قلم به دست گرفته و رسالت خویش را انجام می دهند.

 امام جمعه شهرستان زرندیه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه وتاثیرگذاری هنر، از افرادی چون سید مرتضی آوینی و هنرمند فقید مرحوم فرج اله سلحشور نام برده وافزود: هنرمندان واصحاب فرهنگ هنر در واقع سربازان ومدافعان جنگ نرم می باشند که از کیان وارزشهای این مرز وبوم دفاع می کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۶
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی