اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آمادگی رزمی نیروهای مسلح ایران باعث بازدارندگی دشمنان در سطح منطقه و جهان شده است.

سرتیپ مصطفی سلامی مشاور قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) در جمع رزمندگان ، جانبازان و ایثارگران شهر زاویه با اشاره به تاریخچه تاسیس نیروی های نظامی به عنوان ارتش در دوران ایران کهن تا به امروز، به تفاوت های ارتش ایران با ارتش و نیروهای نظامی سایر کشور های جهان اشاره کرد و گفت: تفاوت ارتش ایران با سایر ارتش های جهان در این است که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در زیر لوای پرچم امام زمان خدمت می کند و مقام معظم رهبری یعنی مرجع عالیقدر شیعیان جهان بر این ارتش فرماندهی می کند.

مشاور قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) افزود: فرق دیگری که بین ارتش ایران و سایر ارتش های جهان وجود دارد این است که معمولا نیروهایی که در ارتش های استکباری خدمت می کنند به صورت اجباری و حالت مزدوری وارد شدند ولی در ارتش جمهوری اسلامی همه سربازان این مملکت با عشق و علاقه و به نام خدمت مقدس سربازی خدمت می کنند.

مصطفی سلامی با بیان اینکه آمادگی رزمی نیروهای مسلح ایران باعث بازدارندگی دشمنان در سطح منطقه و جهان شده است، اذعان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی با ایمان و انگیزه ای که در نیروهای آن وجود دارد و با خودکفایی که در تولید تجهیزات دارند، از یک آمادگی رزمی بسیار مطلوبی نسبت به کشورهای دیگر برخوردارند و در ردیف اول کشورهای منطقه قرار دارد.

سرتیپ سلامی با بیان این که امروز ما صاحب ارتشی عاری از هرگونه وابستگی هستیم، گفت: در حال حاضر در عرصه سلاح و سامانه و جهت دفاع از آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران ارتش وابسته نیست. وی افزود: از مهم‌ترین نوآوری‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب اسلامی، تقویت روحیه خود باوری بوده است، که درهشت سال دفاع مقدس محک خورد و ارتش توانست با موفقیت این آزمون را به پایان رساند.

 ایشان ادامه داد: بعد از جنگ هم با تکیه بر تجربیات ارزنده‌ای که از جنگ به دست آمده بود، این خودباوری ادامه یافت و نتیجه این شده است که امروز ما صاحب ارتشی عاری از هرگونه وابستگی هستیم. استقلال کامل دفاعی آن هدیه‌ای است که امروز ارتش به ملت بزرگ و رهبرمعظم انقلاب هدیه می‌کند، چرا که امروز در عرصه سلاح و سامانه و جهت دفاع از آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران ارتش وابسته نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۸
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۱)

۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۰۱ رهپویان راه ولایت
درود بر حامیان ولایت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی