اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نشست خبری فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه زرندیه

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه حجت الاسلام اکبر قنبری در بخش ابتدایی سخنان خود با بیان اینکه در طول تاریخ علما و شهدا نقش برجسته ای در دفاع از حریم اسلام ناب محمدی (ص) داشته اند، افزود: علامه شهید مرتضی مطهری عالمی بود که در طول حیاتش با حضور در میادین علمی توانست از حقیقت اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کند و در نهایت نیز شهادت او ثلمه بزرگی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد ساخت.

وی در ادامه با بیان اینکه در سپاه پاسداران روز شهادت این معلم بزرگ اسلام به عنوان روز عقیدتی سیاسی نامگذاری شده، ادامه داد: این امر برای ما یک افتخار است.سپاه پاسداران مولود انقلاب است و همواره باید از لحاظ بنیه دینی، اعتقادی و مذهبی تقویت شود.

حجت الاسلام اکبر قنبری با بیان اینکه سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی درسپاه و هفته معلم از ۱۱ تا ۱۷ اردیبهشت ماه نامگذاری شده است گفت: شهید مطهری به عنوان الگوی برابر و نیاز ضروری آموزش اعتقادات در جامعه ایران شناخته می شود و این آموزش در نظام ما استراتژیک است.

قنبری افزود: ذات نظام مقدس ما با آموزش های اعتقادی شناخته می شود و وجه تمایز جامعه اسلامی ایران با همه جوامع بشری در آموزه هایی است که از خالق هستی در قالب قرآن و سنت به ما رسیده است.

وی اضافه کرد: نیروهای انسانی که تحت این آموزه ها تربیت می شوند مقتدرترین نیروها هستند و این افراد همان شهادت طلبانی هستند که امروز کل دنیا از آنها حساب می برند و مایه عزت دین و ملت متدین ایران اسلامی هستند

محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه  با اشاره به محورهای اصلی سپاه ناحیه زرندیه اظهار کرد: رسالت سپاه در درجه اول پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بوده که مقام معظم رهبری به این امر نیز توجه بسیار زیادی داشته‌اند؛ نیروی مقاومت سپاه قابلیت مقابله در برابر تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم را داشته و کمک به توسعه انقلاب در چارچوب فرماندهی معظم انقلاب از مهمترین وظایف این نهاد مردمی است.

مهجوری در خصوص گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه پاسداران نیز گفت : معاونت آموزش عقیدتی سپاه وظیفه نهادینه کردن آموزه های دین مبین اسلام و مسائل اخلاقی در بین کارکنان این نهاد انقلابی را بر عهده دازد و معاونت سیاسی این نهاد انقلابی نیز وظیفه بصیرت افزایی و آگاه سازی نیروهای سپاهی با شرایط کشور در دنیا و تشریح شرایط دشمنان ایران اسلامی و توطئه های آنها را بر عهده دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه اظهار داشت:  شهید مطهری، ضرورت تفکر و عمل انقلابی، شهید مطهری، رابطه اقتصاد مقاومتی و اقتصاد اسلامی، شهید مطهری، ابعاد و مولفه های تفکر و عمل انقلابی، شهید مطهری، مفهوم و چیستی اقتصاد مقاومتی، شهید مطهری، آثار و نتایج تفکر و عمل انقلابی، شهید مطهری، فرهنگ ساز اقتصاد مقاومتی و شهید مطهری، نقش مسئولان ، مدیران جامعه ، مردم و خانواده ها در تفکر و عمل انقلابی عناوین روز های این هفته است.

مهجوری گفت: ولایت مداری و ایمان، معنویت و بصیرت مبتنی بر اسلام ناب محمدی(ص)، روحیه جهادی و انقلابی، ایثار و از خود گذشتگی مبتنی بر اصول تعریف شده اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، عدالت‌ محوری و مردمی بودن و ساده زیستی و تحول دائمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متاسب با نیازهای مردم و توان‌ افزایی از ویژگی‌ های مهم محورهای بنیادی سپاه است.

وی افزود: فعالیت در زمینه‌های آگاه‌سازی و افزایش بینش سیاسی و پایندی به اخلاق در کارمندان سپاه و خانواده آن‌ها و فعالیت‌های اعتقادی و بینش سیاسی برای بسیجیان از جمله اقدامات فرهنگی مهم در وظایف تعریف شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

در پایان محمد مهجوری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج زرندیه به تعدادی از برنامه های اجرایی در هفته عقیدتی سیاسی اشاره کرد که برخی از آنها به شرح ذیل می باشد.

همایش مشترک پایوران و سربازان وظیفه ، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی ، کوهپیمایی پایوران ، سربازان و مربیان عقیدتی سیاسی، دیدار با خانواده معظم شهدا ، دیدار با امام جمعه محترم شهرستان ، اردوی زیارتی قم و قرائت فاتحه بر مزار شهید مطهری (ره) ، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی ، برگزاری نشست های بصیرتی در حوزه های مقاومت ، حضور پر شور مربیان ، معلمان و دانش آموزان در نماز عبادی سیاسی و وحدت آفرین جمعه و شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و ....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۱
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۱)

سلام
ضمن تشکر از زحمات شما و بالاخره موتورتان راه افتاد
برای ما بسیجیان هم چند برنامه تدارک می دیدید، بد نبود بلکه ثواب داشت
پاسخ:
همه نشست های سیاسی ، بصیرتی و روشنگری ویژه بسیجیان مخلص و همیشه در صحنه برنامه ریزی شده.
البته بسجیا همیشه از خیلی از مسئولین جلوترند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی