اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تمامی ناهنجاری های جامعه را می توان با سبک زندگی شهدا از بین برد.

هیئت منتظران موعود با حضور بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) در حسینیه این حوزه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام اکبر قنبری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با اشاره به سبک زندگی شهدا و شاخصه های زندگی این دلاور مردان دفاع مقدس گفت : بدون تردید، همه ناهنجاری جامعه را می توان با الگوبرداری از سبک زندگی شهدا که برگرفته از سبک اصیل اسلامی است، از بین برد، چرا که آنان به خوبی و از روی اصول، زندگی کردند؛ با عقیده، نفس می کشیدند و آگاهانه عمل می کردند و با چشمی باز، مسیر خوشبختی را پیمودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در ادامه با اشاره به خاطراتی از صحنه های مختلفت زندگی تعدادی از شهیدان اظهار داشت: با مطالعه کتاب های خاطرات شهدا و تأمل در آن خواهید دید که «ساده زیستی»، «از خود گذشتگی»، «دوری از ناهنجاری ها»، «رابطه زیبا با پدر و مادر و خانواده»، «استقامت در برابر مشکلات»، «شجاعت و شهامت»، «به فکر دیگران بودن»، «عبادت و بندگی خدوند»، «دوری از شهرت » و... در زندگی آنان موج می زند که هر کدام از این ها نیاز به تدبر و تأمل بسزایی دارد. وی افزود : یکی از زیباترین سبک هایی که در زندگی شهدا جریان داشت این بود که آنان به شدت از شهرت و منیت و مطرح کردن خودشان پرهیز می کردند حتی فرماندهان جنگ، طوری رفتار می کردند که خیلی ها نمی دانستند آنها فرمانده هستند. شهید اسماعیل دقایقی که فرمانده لشکر بدر بود، معمولاً شب ها به چادر رزمنده ها می رفت و چادرها را نظافت می کرد. 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۲
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی