اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

عزت و اقتدار نظام ، ارمغان صبر و بردباری خانواده های شهدا

همزمان با فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج تعدادی از مسئولین ناحیه مقاومت بسیج زرندیه ضمن حضور در منزل تعدادی از خانواده های معظم شهدا از مقام این شهدای والا مقام تجلیل نمودند.

در این دیدار ها حجت الاسلام اکبر قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با بیان اینکه فرزندان ملت امروز با صلابت و اقتدار در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاده اند افزود: شهدا تمام هستی خود را برای حفظ دین و آرمان امام شهدا ایثار کردند و امروز رهبر معظم انقلاب با همان صلابت امام ، نظام اسلامی را هدایت می‌کنند.

اکبر قنبری افزود: خدمت به خانواده معظم شهدا وظیفه مسئولان است و مدیران باید با تمام وجود در راستای خدمت به ملت گام بردارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه خانواده شهدا را نماد عشق، ایثار و فداکاری عنوان کرد و گفت : آنها که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و در هشت سال دوران دفاع مقدس ایثار و مقاومت کردند نماد فداکاری در جامعه هستند. قنبری تصریح کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورده است .

قنبری پایداری، دوام و قوام نظام را در ایستادگی خانواده شهدا و ایثارگران خواند و بیان کرد: وقتی که بعضی افراد عزت خانواده شهدا را درک نمی‌کنند شرمنده می‌شویم.

ایشان بر قدردانی از تلاش و ایثارگری خانواده شهدای تاکید کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا از آرزوهای مسئولان است زیرا خود را مدیون شهدا می‌دانیم. وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا از وظایف ماست و حضور در کنار آنان توفیق الهی برای مسئولان نظام اسلامی است.

حجت الاسلام اکبر قنبری به هدف والا و پر ارزش شهدا و ایثار و مجاهدت در راه خدا اشاره کرد و اظهار داشت: اعتلای ارزشهای بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب، آرمان شهدا بود .

ایشان با تاکید بر اینکه مسئولین برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری برای مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا هستند افزود: شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۳
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی