اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۳۶

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه :

آمادگی جسمانی جزو ضروریات زندگی پاسداران

همزمان با فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ، هفته سلامت و درآستانه سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری ، پایوران ناحیه مقاومت بسیج زرندیه اقدام به کوهپیمایی در ارتفاعات کردند.

در این برنامه ورزشی که به همت معاونت عقیدتی سیاسی و معاونت تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج زرندیه برگزار شد سرگرد محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه هدف از برگزاری این کوهپیمایی راحفظ انسجام و افزایش توان رزمی ، بالا بردن آمادگی جسمانی و ارتقاء سلامت روحی و روانی پایوران عنوان کرد و گفت : هدف دیگر برگزاری این کوهپیمایی ترویج فرهنگ ورزش همگانی و سلامتی در جامعه است.

مهجوری در ادامه با اشاره به اینکه حفظ و ارتقا آمادگی جسمانی جزو ضروریات زندگی پاسداران است ، اظهار داشت : طبق برنامه ریزی های به عمل آمده این قبیل برنامه ها در راستای ارتقای توان جسمانی پایوران هر هفته انجام می گیرد و در پی آن هستیم تا در کنار کارهای بدنی و جسمانی فعالیت های بصیرت افزا از جمله نشست های سیاسی و عقیدتی را نیز در برنامه های خود داشته باشیم.

لازم به ذکر است این برنامه ورزشی در طبیعت بسیار زیبای و هوای مطبوع بهاری بند امیر برگزار شد ، شرکت کنندگان با طی کردن مسافت چند کیلومتری، و برگزاری مسابقه طناب کشی ، هفته عقیدتی سیاسی و هفته سلامت را گرامی داشتند . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۳
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی