اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تجلیل از مقام شامخ مربیان عقیدتی سیاسی معلم

همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و همچنین هفته معلم ، به همت معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ، معاونت سیاسی و معاونت تربیت و آموزش کادر و بسیج ناحیه مقاومت بسیج زرندیه از بیش از 10 نفر مربیان عقیدتی ، هادیان سیاسی و مربیان بصیرتی که معلم نیز بودند تجلیل به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام اکبر قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه به همراهی جانشین فرماندهی ناحیه زرندیه و تعدادی از همکاران با حضور در منزل تعدادی از مربیان عقیدتی ، هادیان سیاسی و مربیان بصیرتی که معلم نیز بودند در هفته عقیدتی سیاسی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره علامه فیلسوف مرتضی مطهری به اهمیت نقش مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی در تربیت بسیجیان اشاره کرد و ضمن ایراد بیاناتی از مقام معظم رهبری در این رابطه اظهار داشت : توسعه سیاسی و توسعه فرهنگی را معلّم پایه‌گذاری می کند. شما هستید که در داخل مدارس خودتان، این کودک را از هفت سالگی تحویل میگیرید و در هجده، نوزده سالگی تحویل دانشگاه می دهید. اساسی ترین و مهمترین دوران عمر این کودک، با شما معلّمان است. باید کشور و جامعه روی این مسأله حساب کنند. معلّم، یعنی آن کسی که میتواند خصوصیّات اخلاقی خوب را در بچه پرورش دهد؛ معلومات خوب را به کودک بیاموزد؛ فکر کردن را به کودک بیاموزد؛ استقلال رأی را به کودک بیاموزد؛ ایستادگی در مقابل باطل و مجاهدت در راه حق را به کودک تعلیم دهد.

اکبر قنبری ادامه داد: یک کشور اگر بخواهد به سرافرازى برسد، به رفاه و غنا برسد، به علم و موفقیت علمى منتهى شود، اگر بخواهد مردم شجاع، آزاده، فهمیده، عاقل، خردمند و متفکر تحویل جامعه‌ى بشرى دهد، باید این زیرساخت اصلى را درست کند؛ زیرساخت تعلیم دوران کودکى و نوجوانىفزندان این مرز و بوم. وی افزود:اصل این است که «معلمى» منزلت لازم را در جامعه‌ى اسلامى داشته باشد. خیلى کوته‌بینى است که انسان شغل معلمى و آموزگارى را ردیف سایر مشاغل متعارف زندگى قرار دهد، که یک وسیله‌اى است فقط براى امرار معاش ، معلمى در ردیف سایر مشاغل نیست؛ بسیار بالاتر است. پیش خداى متعال، این ارزش، حسنات فراوانى را به وجود مى‌آورد. چقدر این مقرون به صرفه است که انسان کارش، زندگى‌اش، شغلش چیزى باشد که هر لحظه‌ى آن میتواند عبادت باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۳
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی