اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آمادگی مجمع بسیج شهرستان زرندیه برای همکاری با مسئولان جهت تحقق شعار سال

همایش مجمع عالی بسیج شهرستان زرندیه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه ، مسئولان محلی و اقشار متخلف بسیج در این شهرستان برگزار شد.

همایش مجمع عالی بسیج شهرستان زرندیه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه ، مسئولین محلی ،اعضای کارگروه های تخصصی مجمع و اقشار متخلف بسیج در محل سالن حوزه علمیه کوثر ولایت  این شهرستان برگزار شد.

در این مجمع سرگرد محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه گفت : سالی که از سوی فرماندهی معظم کل قوا به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شد، نشان از عمق دیدگاه راهبری و کلان نگر حضرت ایشان دارد که در هر مقطعی با اشراف کامل بر مسایل داخلی و بین المللی، دردها و مشکلات واقعی جامعه را همجچون طبیبی مشفق به زیبایی تشخیص داده و درمان لازم را ارائه میفرمایند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه  ضمن تاکید فراوان به مسئولان در راستای اجرای عملی منویات رهبر معظم انقلاب در موضوع مهم اقتصاد مقاومتی و پرهیز از شعارزدگی همچون گذشته آمادگی مجمع بسیج شهرستان زرندیه را برای همکاری با دولتمردان محترم جهت تحقق عملی این خواسته دیرین معظم له اظهار داشت.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل کارگروه‌هایی از اقشار مختلف بسیج در قالب یک نظام‌نامه مدون، تصریح کرد: تشکیل کارگروه های مختلف با هدف ایجاد اتاق فکر و ایده‌های بسیجی مهم ترین هدفی است که مجمع عالی بسیج دنبال می کند. 

سرگرد محمد مهجوری با اشاره به اهداف مجمع گفت: اجرای تدابیر و ایده های بسیجیان نخبه در جهت تحقق جامعه اسلامی و پیشبرد اهداف و ماموریت های بسیج با همفکری نظامند صاحب نظران بسیجی و متعد به انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اعضا متشکل این مجمع گفت: مشارکت حداکثری از ظرفیت های صاحب نظران و اندیشمندان بسیجی در اداره و پشبرد همه جانبه تشکل  بسیج شهرستان است.

در انتها نظرات و برنامه های پیشنهادی کارگروه های فرهنگی، بومی محلی ، اردویی و حفظ آثار بسیج با نظرخواهی از بسیجیان مورد تصویب قرار گرفته و به مراتب بالاتر ارسال گردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۶
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی