اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

حجت الاسلام اکبر قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه زرندیه

انقلاب اسلامی یک ضرورت بود برای اسلام یک نیاز بود برای مسلمین

حجت الاسلام اکبر قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در دیدار مربیان عقیدتی سیاسی با امام جمعه محترم شهرستان زرندیه تحت عنوان حفظ انسجام مربیان عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با اشاره به دلایل و عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی ، ایمان ملت ایران به اسلام حسینی را راز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و اظهارداشت: اگر چنانچه روزی جامعه اسلامی که نماد جریان حق است به انحراف کشیده و به جایی برسد که مردم و حکومت‌ها فاسد گردند، معروف و منکر و حق و باطل در عرصه حیات اجتماعی صورت گیرد، خداوند شرایط را به گونه‌ای محقق می‌سازد که گروه خداپرستان و مؤمنان قیام و جامعه را از فساد به صلاح برگردانند

.

مسئول دفتر مایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: همان طور که حادثه عظیم عاشورا در تاریخ اسلام از مصادیق روشن آن است، لذا اگر به سخنان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) رجوع کنیم می‌بینیم که ایشان با توجه به این سنت الهی است که می‌فرماید: "من احساس می‌کنم که انقلاب اسلامی یک ضرورت بود برای اسلام یک نیاز بود برای مسلمین. سنّت الهی بود برای حفظ دین و حفظ احکام الهی."

 اکبر قنبری با اشاره به اینکه نزدیکه ۴ دهه از انقلاب می گذرد و ذره ای از این انقلاب کم نشده است، بیان کرد: وحدت، همدلی و همزبانی دولت وملت و مردمی بودن انقلاب و پشت سر رهبری حرکت کردن را از عوامل ماندگاری انقلاب یاد کرد.

قنبری با اشاره به شعار امسال”اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل”باید به معنای واقعی اتفاق بیافتد، گفت: آنچه مهم است وحدت و همدلی عملی ملت و دولت است که رمز موفقیت، توسعه و پیشرفت پایدار را در بر دارد.

در ادامه حجت الاسلام علم الهدی امام جمعه محترم شهرستان زرندیه ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه به خصوص مربیان عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج زرندیه که وظیفه خطیر بصیرت دهی به بسیجیان را به دوش می کشند در دنباله سخنان حجت الاسلام قنبری به آسیب هایی که تهدید کننده  انقلاب اسلامی هستند اشاره کرد و افزود : انقلاب در هر نقطه جهان معنایی دارد، اما ما معتقدیم حرکتی که پیوند بین خلق با خالق باشد یک انقلاب واقعی است و مابقی معنایی ندارد و زمانی می‌توانیم بگوییم انقلاب معنوی است که در بطن اصلی آن خلق با خالق پیوند داشته باشد.

وی با بیان اینکه در انقلاب‌های دیگر جهان شاهد چنین پیوندهای نیستیم، ادامه داد: دغدغه درونی مردم باعث شکل گیری انقلاب شد تا  فضایی معنوی درکشور ایجاد شود.

حجت الاسلام علم الهدی با اشاره به اینکه بعد از معصومین امام خمینی (ره) کاشف جاذبه الهی در مردم بود، اظهار داشت: بخواهیم یا نخواهیم نیرویی ما را به فطرت می‌خواند و فردی می‌تواند این ظرفیت را بشناسد که در خدا غرق شده بود و امام خمینی(ره) رحمت للعالمینی بود که به لبیک پیامش همه آزادیخواهان جهان پاسخ دادند.

امام جمعه محترم شهرستان زرندیه اظهار داشت: خدا پیامبران را برای بیرون آوردن عقل‌های دفن شده بشر از زیر خاک فرستاد و در همین راستا حرکت امام خمینی(ره) در انقلاب ما استمرار خط انبیا است بطوریکه قبل از انقلاب دچار تهاجم فکری بودیم ولی اکنون دچار استقلال فکری شده‌ایم.

ایشان با اشاره به اینکه ملت ایران به صاحبان فکر معروف بوده ولی در سده اخیر این رویه به اضمحلال کشیده شده بود، بیان داشت: امام خمینی(ره) زمینه عدم تفکر را از مردم ایران برداشت.قبل از انقلاب سبک زندی ما وارداتی بود و حتی فیلتر عقلانی نداشت.

وی با اشاره به اینکه تفکر باعث ایجاد حس استقلال می‌شود و با وقوع انقلاب بر توانمندی‌های خود تمرکز یافتیم، بیان داشت: روحیه خودباوری یکی از ثمرات انقلاب و این موضوع نتیجه فکر و اندیشه رهبرکبیر انقلاب است.

علم الهدی عنوان کرد: قبل از انقلاب سبک زندگی ما وارداتی بود و حتی فیلتر عقلانی نداشت. امام جمعه محترم شهرستان زرندیه افزود: رهبری تلنگر ورود دوباره سبک وارداتی زندگی را درکشور زده‌اند چراکه سبک زندگی ایرانی باید خانواده محور باشد.

ایشان با بیان اینکه امام خمینی(ره) سبک زندگی را برای ما هدیه آورد، اذعان داشت: فضای انقلاب را نباید در همه حال گل و بلبل نشان داد چرا که اگر خود را به خواب بزنیم و به آفت‌های درونی و موانع بیرونی رشد توجه نداشته باشیم ضربه مهلکی به انقلاب اسلامی وارد کرده‌ایم.

در انتها نیز لوح سپاسی به رسم یادبود به مربیان عقیدتی اهدا گردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۸
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی