اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دعای ندبه این هفته شهر زاویه و روستای قاسم آباد برگزار شد.

دعای ندبه؛ قصه دل آنان که به حقانیت حاکمیت حق گواهی می‌دهند و ایمان دارند که وعده خداوند محقق می‌شود.

انسان‌های مومنی که دریافته‌اند و می‌دانند که زندگی حتی به اندازه قدر روز بی‌امام و پیشوا ناممکن است و اگر از ظهور او محروم هستند اما از نجوای با او محروم نیستند؛ هر چند این حضور ولی‌الله به ظهور متصل نشده اما خورشید کارش روشن کردن است.

دعای ندبه یادآور جریان نورانی تاریخ، که از حضرت آدم (ع) شروع شده و تا به امروز ادامه دارد تا در مقابل جریان سیاه ظلم بایستد و امروز در عصر غیبت وظیفه و تکلیف را برای مسلمانان سنگین‌تر می‌کند تا با تلاشی بیشتر زمینه ظهور عمومی امام عصر(عج) را فراهم سازد.

ندبه، منشور مهدویت چراکه فراهم کردن ظهور دارای ابعاد مختلف اما متوازن است و دعا و تضرع به درگاه خداوند متعال برای فرج یکی از این ابعاد است و در این بین ادعیه‌ای که پیش از تولد حضرت مهدی(ع) سفارش به خواندن آن شده دعای پرفیض ندبه است، این دعا به سند معتبر از حضرت امام جعفر صادق (ع) در سه عید فطر، قربان و غدیر و همچنین در روز پر فضیلت جمعه خوانده شود.

به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص)مسجدحضرت فاطمه الزهرا(س)، کانون فرهنگی بقیه الله(عج) مسجد جامع امیرآباد وهمزمان با اعیاد شعبانیه ودرآستانه سالگرد نوجوان بسیجی شهید علی سرمدی دعای پرفیض ندبه با حضور گسترده مردم شهید پرور شهرستان در جوار مزار شهدای روستای قاسم آباد برگزار گردیدلازم به ذکر است دعای پرفیض ندبه انشاءلله در دوهفته آینده وبه مناسبت نیمه شعبان وسالروزآزادسازی خرمشهردر جوار مزار شهدای گمنام شهر پرندک ومزار شهدای روستا ی صدرآباد بر گزار خواهد شد.

همچنین به مناسبت اعیاد شعبانیه مراسم پرفیض دعای پر فیض ندبه به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای زاویه در حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) شهر زاویه با نوای گرم امام جمعه محترم شهر زاویه حجت الاسلام والمسلمین حسن باقری برگزار شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۱
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی