اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ایمان به خدا وجه تمایز پیروزی رزمندگان ایران

محمد مهجوری امروز در جلسه هماهنگی سی و چهارمین سالروز بزرگداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر با اشاره به فرمایش تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: دشمن با حمایت استکبار و برنامه ریزی های خود در صدد محاصره و ضربه زدن به کشورمان بود که با الطاف الهی و رشادتهای رزمندگان ناکام ماند.

ایشان با اشاره به اهمیت آزاد سازی خرمشهر و اعلام خبر آن در رسانه ها گفت: با اعلام خبر فتح خرمشهر مردم ایران بسان خانواده‌ای بزرگ که فرزند از دست رفته خود را باز یافته است اشک‌های شادی و شعف خود را نثار روح شهدای حماسه‌آفرین صحنه‌های شورانگیز این نبرد کردند. وی افزود:برای پی بردن به عظمت این نبرد حماسی کافی است بدانیم که نیروهای  متجاوز عراق پیش از نبرد سرنوشت‌ ساز رزمندگان ما برای آزادی خرمشهر در اطلاعیه‌ای به نیروهای خود دستور داده بودند که دفاع از خرمشهر را به منزله دفاع از بصره، بغداد و تمام شهرهای عراق محسوب دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با بیان اینکه همه ما مدیون دلاورمردان حماسه سوم خرداد هستیم، ادامه داد: قهرمانان دوران دفاع مقدس در دفاع خود با وجود تمام تحریم ها و کمبودها، فقط و فقط با تمسک ایمان به خدا توانستند افتخار پیروزی را در کشور خلق کنند و این وجه تمایز پیروزی ما است.

مهجوری در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر عملیات غرورانگیز فتح خرمشهر و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا مدظله‌العالی و تاکید بر ضرورت حفظ فرهنگ و معارف دفاع مقدس و همت جدی بر شکل‌گیری عزم فراگیر ملی در همه بخش‌ها برای معرفی ارزش‌ها و ابعاد حماسه 8 سال دفاع مقدس به نسل جوان آینده‌ساز کشور تاکید کرد: بی‌تردید سپاه پاسداران و سایر نیروهای مسلح و مدافع انقلاب و کشور در صف مقدم ملت ایران همچنان به پیگیری آرمان‌های بلند انقلاب و شهیدان و نیل به افق نویدبخش تشکیل تمدن نوین اسلامی اندیشیده و به قدرت‌های زورگو و باج‌گیر بین‌المللی و در راس آن نظام سلطه‌گر، شرور و برآشفته آمریکا اجازه عرض اندام نداده و در صورت هر گونه خطا و اشتباه در هر عرصه‌ای به آنان درس عبرت سخت، قاطع و کوبنده‌ای خواهند داد.

در انتها نیز برنامه های گرامی داشت سالروز آزاد سازی خرمشهر تشریح شد که اهم آن به شرح ذیل می باشد:

برگزاری 2 یادواره شهید افتخار کوچه آبروی محله همزمان با روز های پیروزی عملیات غروز آفرین بیت المقدس ،برگزاری همایش یادیاران در پرندک ، برگزاری همایش گرامی داشت در پارک شهدای گمنام، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در مزار شهدای شهر زاویه ، نواختن زنگ مقاومت در مدرسه اطهر مامونیه ، رونمایی از مستند شهید محمد رستگار در مسجد جامع آسیابک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۳
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۱)

ما از زحمات همه ی برادران و خواهران بسیجی ممنونیم
ای کاش روی روزنامه ها بیشتر کار می کردید
خیلی غصه ام میشه وقتی میبینم این همه برنامه ی با کیفیت داره برگزار میشه اما انعکاسش در روزنامه ها ضعیفه
پاسخ:
ممنون از دل نگرانی شما دوست گرامی متاسفانه شهرستان نشریه محلی کم دارد و تنها نشریه ای که ارتباط خوبی با ما دارد نشریه اطلاعات است که همین جا هم ازشون تشکر می کنیم ولی می دونیم که این هم خیلی خیلی کم هست. دوستان اگر نشریه شهرستانی سراغ دارند لطفا به ما معرفی کنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی