اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پاسداشت شهدای پاسدار در محفل انس با قرآن

همزمان با ماه مبارک رمضان و ایام وفات ام المومنین حضرت خدیجه کبری (س) همسر یگانه پیامبر گرامی اسلام دومین محفل انس با قرآن به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره  شهدای پاسدار صفر علی اکبری، مسعود اخوان ، حسین علیشاهی و علی فرجی با حضور پایوران و سربازان سپاه زرندیه در امامزاده سید منصور(ع) شهر مامونیه برگزار شد.

در آغاز این برنامه قرآنی ، حجت الاسلام اکبر قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه  با اشاره به ویژگی های حضرت خدیجه (س) گفت :پانزده سال از زندگی زیبا و سراسر صفا و صمیمیت حضرت محمد (ص) و خدیجه (س) می گذشت که آن حضرت در «غار حرا» به پیامبری مبعوث شدند. وی افزود: حضرت خدیجه (س) اولین بانویی بود که به ایشان ایمان آورد و رسالتش را پذیرفت؛ از این رو رسول اکرم (ص) فرمودند: «پیشتاز زنان جهان در ایمان به خدا و محمد (ص) ، خدیجه (س) است». پس از آن، حضرت خدیجه (س) یاور رسول خدا (ص) در برپایی و رشد و توسعه دین اسلام بود و آن حضرت را در سختی ها و مصایب تبلیغ دین همراهی می کرد.

 ایشان تأکید کرد: حضرت خدیجه (س) یکی از شخصیت های برجسته تاریخ اسلام است که با ایمان، اخلاص و ویژگی های الهی خویشْ توانست افتخارات بسیاری در صفحات تاریخ ثبت کند. از افتخارات والا و ارزش مند وی همین بس که ایشان همسر اشرف مخلوقات عالم، حضرت محمدمصطفی (ص) ، مادر حضرت زهرا (س) بزرگْ بانوی سراسر تاریخ و نیز مربی حضرت علی علیه السلام و بسان مادری برای آن حضرت بود.

در ادامه مسئول معاونت روابط عمومی سپاه ناحیه زرندیه کارمند پاسدار جواد سرخیل ضمن اشاره به نقش قرآن در سعادت دنیوی و اخروی انسان اظهار داشت:  هدف از اجرای محافل انس با قرآن اشاعه فرهنگ قرآن خوانی و ترغیب به روی آوردن به خواندن کتاب آسمانی و ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر و تامل در آیات وحی الهی است.

مسئول معاونت روابط عمومی سپاه ناحیه زرندیه افزود: مراسم محفل انس با قرآن این هفته به میزبانی امامزاده سید منصور شهرستان با هدف بزرگ داشت مقام امامزادگان در سطح شهرستان و به یاد شهدای پاسدار (صفر علی اکبری، مسعود اخوان ، حسین علیشاهی و علی فرجی ) برگزار شد.

جواد سرخیل خاطر نشان کرد: خواندن و همدم شدن با قرآن  بخصوص در ماه مبارک رمضان را موجب رشد معنوی و سعادت دنیا و آخرت دانست و افزود: بر همه ما واجب است که تمسک به قرآن را در اولویت کار خود قرار دهیم.

در این مراسم بعد از سخنرانی مسئول دفتر نمیندگی ولی فقیه سپاه زرندیه حجت الاسلام قنبری و آموزش تجوید نحوه لفظ حروف (ذ ز ض ظ) در زبان عربی ، قرائت چند صفحه از قرآن کریم به صورت ترتیل توسط تعدادی از پایوران و سربازان ناحیه چند دقیقه ای بر روی آیات تلاوت شده تدبر صورت گرفت و تعدادی از پایوران و سربازان نکاتی را که از آیات مورد نظر یافته بودند به حاضرین در جلسه ارائه دادند. قرائت آیات سوره مبارکه دخان همراه با صوت بسیار زیبا توسط برادر پاسدار امیر انوری پایان بخش محفل انس با قرآن این هفته سپاه ناحیه زرندیه بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۷
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۳)

۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۶ سرباز ولایت
خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان (آقای سرخیل*
پاسخ:
ممنون از نظر لطفتون
شوخی کردم خیلی به دل نگیر
همینکه زحمت اخبار را میکشی ممنونیم

پاسخ:
نه برادر خواستم برای دیگران سوووووووووووووووووووووووء تفاهم نشه 
جواد جون
تا جایی که ما شاهد بودیم فرماندهی محترم تدبر و تجوید را توضیح دادند و شما در کجای ماجرا بودید...!!!
پاسخ:
با توجه به اینکه برگزار کننده برنامه روابط عمومی هست لذا دادن توضیح کوتاهی پیرامون برنامه از طرف روابط عمومی در حاشیه برنامه ایرادی نداره.یکی از تکنیک های خبری اینه که از هر فرصتی برای تهیه خبر استفاده کنی.
اگه دقت کنید خبر رو روابط عمومی داده و بعد اهداف این برنامه رو میگه.اصلا صحبت های مسئول روابط عمومی در داخل برنامه نیومده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی