اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

زندگی شخصی امام خمینی(ره) بهترین الگو برای زندگی

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ایام میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) نشست سالیانه مودت فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت به همراه فرماندهان کانون های اقشاری سپاه زرندیه با همراهی خانواده های این عزیزان برگزار شد.

سرگرد پاسدار علی علیپور جانشین فرماندهی محترم سپاه ناحیه زرندیه هدف از برگزاری این مراسم را ایجاد انس و الفت و تعامل و ارتباط بیشتر با فرماندهان پایگاههای مقاومت شهرستان در جهت تحقق اهداف بسیج اعلام کرد و گفت : بی شک پشتیبان اصلی فرماندهان بسیج همین خانواده ها و همسران آنها هستند و تکریم آنها تلاشی است که در جهت انجام ماموریتها ، تقویت روحیه نشاط در خانواده بسیج و ترویج سبک زندگی اسلامی فاطمی و علوی در بین خانواده ها است .

علی علیپور با اشاره به اینکه دین مبین اسلام همواره بر ترویج و تحکیم محبت و مودت در بین مسلمین تاکید بسیاری داشته است تصریح کرد: فرماندهان بسیج که رسالت تبلیغ و تعظیم شعائر ا... را در عرصه فرهنگی جامعه به عهده دارند همواره نیازمند همراهی و حمایت معنوی خانواده های محترمشان می باشند و لذا برگزاری چنین جلساتی کمترین نوع تشکر و سپاسگزاری از این عزیزان است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین نبی ا... بیاتی کارشناس مذهبی و استاد حوزه و دانشگاه با توجه به حضور خانواده های فرماندهان و مدیران بسیج سخنان خود را پیرامون روش های شیرین کردن زندگی زوجین اختصاص داد و تصریح کرد : داشتن زبان تشکر و اظهار علاقه زوجین نسبت به هم  از جمله روش های بسیار ساده برای شیرین شدن زندگی زوجین است . وی افزود: اظهار محبت کدردن زوجین به هم مخصوص دوران ابتدای زندگی نیست و مورد نیاز زندگی انسان از ابتدا تا آخر عمر است.

این کارشناس مذهبی روش های بصری ، قلبی ، لسانی ، مکتوب را از جمله روش های محبت دانست و بیان داشت : حب نساء و دوست داشتن همسران در اخلاق پیامبران است و ایمان به خدا و محبت به همسر رابطه مستقیم دارد  عدم توجه به این مطلب بسیار مهم یعنی محبت به همسر بستری برای دام شیادان افتادن است.

دکتر بیاتی افزود : نامه 31 نهج البلاغه ، نامه امام علی (ع) به امام حسن (ع) و نامه محبت آمیز امام خمینی (ره) به همسر خود را نمونه بارز محبت مکتوبی دانست و تصریح کرد: زندگی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بهترین الگو برای زندگی ماست.

سخنرانی جناب سرهنگ عابدی مسئول معاونت ایمنی و اقدامات تامینی سپاه روح ا... استان مرکزی پیرامون پیشگیری و جلوگیری از رخداد حوادث و اتفاقات غیرمترقبه و نابهنگام تحت عنوان نهضت آگاهسازی و در نهایت ضیافت افطاری از سایر برنامه های این نشست صمیمانه بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۱
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی