اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زرندیه تشکیل جلسه داد.


همزمان با ایام پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان و روز میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زرندیه با حضور اعضا در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر مامونیه تشکیل جلسه داد.

در ابتدای این جلسه امام جمعه محترم شهرستان حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) به سفارشات آن حضرت به صحابی خود جناده اشاره کرد و با بیان احادیث و روایاتی پیرامون اهمیت مساجد و علت تشکیل جلسه در مسجد گفت : مسجد، مرکزی است که امروز قدرش مجهول و فردای قیامت برای آنان که حقش را ادا  نکردند ،  بزرگ‏ترین اندوه و حسرت در پیشگاه خداوند متعال است.

وی افزود: مسجد خانه خدا و جایگاه مناسبی برای امر به معروف و نهی از منکر، حل مشکلات مسلمانان و آمادگی به منظور جهاد و مبارزه با دشمنان خدا و انسانیت است .

در ادامه جلسه پس از گفتگو پیرامون مسائل مطرح شده در جلسات قبل و ایام پیش رو بخصوص شئونات ماه  مبارک رمضان موارد ذیل مورد تصویب ستاد احیای امر به معروف و نهی منکر شهرستان جهت اجرایی شدن در سطح شهرستان قرار گرفت.

1-    هماهنگی نیروهای مسلح ، قوه قضائیه  و دستگاه های اجرایی به منظور انجام فعالیت های تبلیغی و فرهنگی مربوط به  امر به معروف ونهی منکر جهت انجام اقدامات پیشگیرانه برای حفظ حرمت ماه رمضان در واحد ها و مراکز تحت پوشش.

2-   صدور اطلاعیه توسط فرمانده نیروی انتظامی دادستان و سپاه در خصوص حفظ شئونات اسلامی و روزه داری در ماه رمضان و تبیین روزه خواری علنی به عنوان منکر و جرم مشهود.

3-    هماهنگی با پلیس راهور در خصوص اضافه کردن تخلف متجاهران به روزه خواری در خودروها طی ماه رمضان.

4-   صدور اطلاعیه توسط اصناف و اتحادیه ها در خصوص حفظ شئونات اسلامی و روزه در ماه رمضان توسط فروشندگان و مشتریان.

5-   قرار گرفتن موضوع امر به معروف ونهی منکر در برنامه های سخنرانی مبلغین و ائمه جماعات مساجد و ادارات با هماهنگی تبلیغات اسلامی

پس از تصویب مصوبات فوق حجت الاسلام والمسلمین نبی ا... بیاتی به ایراد سخنرانی پیرامون بحث جلسه یعنی امر به معروف ونهی منکر پرداخت و شناخت معروف ، احتمال تاثیر و تکرار اشتباه را جزو شرایط امر به معروف ونهی منکر دانست و تصریح کرد : خود آمرین به معروف و ناهیان ازمنکر هم باید دارای شرایطی باشند که یکی از آن شرایط اسن است که در امر و نهی خود عدالت را رعایت کند .

بیاتی استاد حوزه ودانشگاه توجه به کرامت انسانی ، استفاده از قابلیت های هنر در امر به معروف و نهی منکر را از روش های این واجب فراموش شده عنوان کرد و اظهار داشت:مخفیانه انتقاد کردن ، مختصر و مفید امر به معروف ونهی منکر کردن ، مراعات مقام و نصب فرد را کردن ، عیب را از آنچه که هست بزرگتر نشان ندادن و تدریجی امر به معروف ونهی منکر کردن را از سایر روش های امر به معروف و نهی منکر برشمردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۱
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۱)

۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۲:۲۱ مطالبه گر
لطفا از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی بخواهید ، با روزه خواران علنی، حکم اسلام را اجرا کنند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی