اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

برگزاری اردوی جهادی 7 روزه ویژه دانش‌آموزان دختر زرندیه

محمد مهجوری صبح امروز در نشست هماهنگی اردوهای جهادی اظهار کرد: طرح اردوی جهادی امسال نیز همانند سال‌های گذشته با مشارکت دانش‌آموزان و بسیجیان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال برای نخستین‌بار اردوی جهادی هفت روزه ویژه دانش‌آموزان دختر بسیجی نیز برگزار می‌شود که سهمیه ابلاغی 25 نفر است، اما استقبال دانش‌آموزان رقمی بالاتر از سهمیه ابلاغی است.

فرمانده سپاه زرندیه تاکید کرد: اردوهای جهادی فرصتی طلایی برای ارتقای انگیزه معنوی و کسب آمادگی لازم برای دست‌یابی به نگاه جهادی است که خوشبختانه با استقبال خوب جوانان و علاقمندان همراه است.

مهجوری گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت، نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش گروهی و کمک به توسعه سازندگی و رفع محرومیت از دیگر اهداف برگزاری طرح اردوهای جهادی است.

وی بیان داشت: دانش‌آموزان در قالب این اردوها به مدت هفت روز در مناطق حضور یافته و خواهران در اموری چون فضاسازی ، زیبا سازی مساجد و مدارس مناطق محروم روستایی ، خط کشی و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان مناطق روستایی و برگزاری کلاس های فرهنگی و اعتقادی و برادران نیز در اموری همچون مرمت مساجد و مدارس، احداث خانه‌های عالم، جدول کشی کوچه و خیابان‌ها به فعالیت می‌پردازند.

فرمانده سپاه زرندیه اظهار کرد: امسال 50 نفر از دانش‌آموزان بسیجی در طرح اردوهای هجرت شرکت می‌کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۲
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۱)

درود خدا بر جهادگرانی که قائد مسلمین جهان در موردشان میفرمایند:
«اگر درس قرآن هم آن‌جا ندهید، خودِ حضور یک جوان مؤمن و متدین و متشرع در یک مجموعه‌ی روستائی، در بین جوانان، در بین مردم، مظهر مجسم آیه‌ی قرآن است؛ آن‌ها را به دین، به انقلاب، به معنویت، سوق می‌دهد. «کونوا دعاة النّاس بغیر السنتکم»؛ شما با عمل خودتان مردم را به ایمان، به اسلام، به دین دعوت می‌کنید.»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی