اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جشن های میلاد امام حسن (ع) در جوار شهدای گمنام

به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) ،حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی(ره) ،معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه زرندیه جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی(ع) در شب میلاد آن حضرت در بوستان شهدای گمنام با حضور پرشور مردم وخانواده معظم شهدا و مسئولین برگزار گردید .

در این مراسم که با اقامه نماز جماعت و قرائت قرآن توسط حافظ کل قرآن حاج امیر مهدی گودرزی شروع شد پس از سخنان فرماندهی محترم سپاه زرندیه پیرامون معضل بزرگ اعتیاد در شهرستان حجت الاسلام دکتر بیاتی به ایراد سخنرانی با موضوع سبک زندگی اسلامی و سخت‌کوشی، بخشندگی و مجاهدت امام حسن مجتبی (ع)پرداخت .

 نورافشانی،پذیرایی ومولودی خوانی برادر یوسفی پایان بخش جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن(ع)بود. لازم به ذکر است در شام میلاد امام حسن(ع)نیز مراسم جشن همراه با اجرای گروه تئاتردر بوستان شهدای گمنام برگزارخواهد شد.

دومین شب جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع)درشام میلادکریم آل الله و با حضور پرشور مردم شهید پرور و فرماندهی محترم سپاه دربوستان شهدای گمنام برگزارگردید.

این مراسم با اقامه نماز جماعت ، قرائت قرآن و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر برادران (کارشناس صدا و سیما و شبکه یک سیما) در قالب سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی در خانواده ها به سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین برادران با اشاره به وظایف والدین در تربیت فرزندان اظهار داشت :عادت دادن به خوبی ها هنری است که باید والدین به خوبی از مهارت های آن آگاهی داشته باشند و والدین در این زمینه نباید تعلل کنند و باید زود دست به کار شوند. بچه های همه دنیا نیاز به معنویت و عبادت دارند، ترغیب و توجه بچه ها به نماز و نمازخواندن به محیط رشد و تربیت والدین بستگی دارد.

این کارشناس شبکه یک سیما با اشاره به ابعاد مختلف زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) و امام علی (ع) اظهار داشت : زندگی این بزرگواران پر از نکات کاربردی در زندگی ماست که اگر در دوستی خود صادق باشیم، روز به روز به آنان شبیه می شویم. وی افزود : هیچکس مدعی نیست که در تقوا و علم و فضایل به گرد پای اهل بیت علیهم السلام برسد اما می تواند اندکی از صفات آنان را در وجود خود زنده نگه دارد.

پذیرایی ، مولودی خوانی براد روحیدیان و اجرای گروه تئاتر فاطمیون(س) پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) با موضوعات عاقبت دروغ گویی، با عجله تصمیم گرفتن و عاقبت بخیر بودن حسن ختام جشن های میلاد کریم آل طه بود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۲
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۲)

۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۴:۲۹ بسیجیان پایگاه حضرت رسول(ص)
از همه قبول باشد
از زحمات بسیجیان عزیز در برگزاری اینگونه مراسمات با شکوه ، کمال تشکر را داریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی