اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

اجرای منویات رهبری با محرومیت زدایی از مناطق محروم

افتتاحیه طرح هجرت دانش آموزی با حضور فرمانده محترم ناحیه جناب سرگرد مهجوری با اعزام یک گروه دانش آموز به مدرسه 17 شهریور اغاز گردید امسال حدود 100 دانش آموز در دوره های جهادی و طرح هجرت برای زیبا سازی مدارس به نقاط مختلف اعزام می شوند و طبق برنامه ریزی حدود 6 مدرسه باید در طرح امسال زیبا سازی گردند.

مراسم افتتاحیه و اردوهای جهادی طرح هجرت حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده سپاه زرندیه  با حضور فرماندهی سپاه زرندیه سرگرد پاسدار محمد مهجوری برگزار گردید.

در ابتدای برنامه سرگرد محمد مهجوری دربحث محرومیت زدایی اشاره نمود که با محرومیت زدایی مناطق کمتر توسعه یافته می توانیم منویات رهبری را اجرا نماییم ،استفاده از ظرفیت وتوان مساجد ومجموعه های فرهنگی ، اولیای دانش آموزان ، معلمان ومدیران مدارس در تشکیل و اعزام گروه های جهادی بسیار با اهمیت است.

فرمانده سپاه زرندیه در ادامه از تمام دانش آموزان اردوهای جهادی برای همه ی آنها و کادر اجرایی طرح هجرت آرزوی موفقیت نموده و از حضور یک روحانی جوان و با نشاط در بین دانش آموزان احساس خرسندی کرد.

محمد مهجوری افزود: طرح هجرت یکی از طرح های بزرگ پایگاه های تابستانی و اوقات فراغت دانش آموزان است که در مدارس با هدف بهسازی و مرمت محیط های آموزشی و مقوله فرهنگی اجرا می شود تا بتوانیم علاوه بر اینکه دانش آموزان را در مرمت، زیبا سازی و نوسازی مدارس مشارکت دهیم فضای مدرسه در مبحث فرهنگی توفیقات بیشتری را بدست آورد.

وی  تصریح کرد: تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از نیرو و نشاط نوجوانان برای سازندگی کشور یکی از اهداف اساسی طرح هجرت است که نشان می دهد هر برهه از زمان که به دانش آموزان اعتماد کرده ایم، توفیقات روز افزون داشته ایم. در ۸ سال دفاع مقدس اعتماد امام (ره) نسبت به دانش آموزان را زمانی مشاهده کردیم که فرماندهان جوان جنگ با دست خالی و اراده ای محکم پیروزی هایی را بدست آوردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۸
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۳)

۲۹ تیر ۹۵ ، ۰۵:۲۲ دغدغه دار
از زحمات همه ی بسیجیان خدوم و خالص قدردانی میکنیم
درود بر جهادگران مخلص
خدا قوت افسر جنگ نرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی