اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

13 آبان سند ناتوانی و زبونی استکبار در مقابل ملت ایران

13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی برگی زرین و مقطعی حساس و مناسبتی پر خاطره است. 15 سال بعد از تبعید حضرت امام در روز 13 آبان فرزندان امام و صدها دانش آموز و دانشجو در مقابل دانشگاه های تهران و خیابان های اطراف با شعار درود بر خمینی ومرگ بر شاه پایه های حکومت را به لرزه در آوردند و با گلوله های ماموران شاه به خاک و خون غلتیدند.

 دانش آموزان همچون سایر گروه های ملت دراطاعت از فرمان حضرت امام سر ازپا نمی شناختند و حیات اسلام را در پیروی کامل از امام میدانستند این طبقه جوان و فعال جامعه به حق یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی بودند ک در طول تاریخ دفاع مقدس با تقدیم 36000 دانش اموز شهید  به این انقلاب ونهضت پایه های این انقلاب را آب یاری کردند که دانش اموزان به عنوان رهبر و الگو معرفی می شود .

امروز دانش اموزان در سنگر های علم و معرفت به جنگ و جهاد علیه دشمنان جهل و نادانی میروند و درروایت است که ارزش قلم  ازارزش خون شهید با ارزش تر است علم و معرفت و تحصیل چیزی است که مقام معظم رهبری از همه  محصلین می خواهند زیرا تقویت و استحکام یک کشور بر اساس علم و دانش است زیرا اگر خود کشور دارای علم و دانش باشد از وابستگی و وابسته بودن به دیگران بی نیاز خواهد شد چیزی که دشمنان ما از از آن هراس دارند اگر الان دشمنان با این ملت به مذاکره می ایستند به خاطر علم و دانش در زمینه های هسته ای سلول های بنیادی ، هوا فضا ، پزشکی ، نانو و... این ها چیزهایی هستند که همه این ها را شما جوانان و محصلین بدست آوردید و دشمن از این امر هراس دارد پس روز 13 آبان سند ناتوانی و زبونی استکبار در مقابل ملت عزیز و شریف ایران است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۸
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی