اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

با  نهادینه شدن فرهنگ جهاد وشهادت هیچ قدرتی یارای مقابله با آن جامعه را نخواهد داشت.

با تلاش پایگاه های مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) و شهدای آسیابک  حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی (ره) یادواره شهید محله ،آبروی کوچه ،افتخار محله (شهید ابراهیم کردی) با حضور خانواده معظم شهدا وایثارگران و مردم شهید پرورجلوی درب منزل شهید  برگزار گردید .

این مراسم با قرائت قرآن توسط برادر بسیجی صفری شروع و د ر ادامه برنامه با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا ساکی، پذیرایی از مهمانان شهدا، بیان خاطره ای به نقل از مادرشهید و مداحی برادران تیموری و طباطبایی و تجلیل از مادر بزرگوار شهیدابراهیم کردی ادامه یافت ودر پایان حاضرین با حضور در مزار شهدای روستای دستجرد ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا بویژه شهید کردی ادای احترام کردند.

حجت الاسلام علیرضا ساکی مدیرعقیدتی و نظارت حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی در این مراسم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ضامن بقا و استمرار انقلاب دانست و گفت : اگر فرهنگ جهاد و مقاومت در جامعه ای نهادینه و همه گیر شد دیگر هیچ قدرتی یارای مقابله با آن جامعه را نخواهد داشت و مصادق عینی و واقعی این حقیقت ، دوران پرافتخار دفاع مقدس ماست  .

مدیرعقیدتی و نظارت حوزه مقاومت بسییج شهید بهشتی با بیان اینکه اگر منطق قرآن برای جوانان درست تبیین شود بسیاری از مشکلات جوانان حل خواهد شد خاطر نشان کرد: شهیدان نماد صبر و استقامت و سرمایه های همیشه ماندگار و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ادامه راه و هدف شهدا و رسیدن به آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر وظیفه ای مهم است.  

ایشان حفظ و حراست از دستاوردهای ارزشمند شهدا  را وظیفه امروز ما عنوان کرد و اظهار داشت : همین عزت و افتخاری که شهیدان عزیز ما با نثار خون خود برای این کشور و این ملت به ارمغان آوردند از بزرگ ترین دستاورد های شهداست و ما باید این اسوه های بزرگ تقوا و نمونه های برجسته ایثار و فداکاری را برای نسل جوان و بلکه برای تمامی افراد جامعه معرفی نماییم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۸
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۱)

درود بر رهروان راه شهدا
بسیجیان عزیزی که خودجوش یاد و نام شهدا را زنده نگه میدارند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی