اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بیانات مقام معظم رهبری درمورد اهمیت پدافند غیرعامل ، بهترین چراغ راه است.

سرگرد پاسدار «محمد مهجوری» در مراسم گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل کشور در دبیرستان فردوسی شهر زاویه با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم نیز بر پدافند غیرعامل اشاره کرده، افزود: خداوند در این کتاب آسمانی می فرماید، ما به داوود(ع) پیامبر صنعت تولید زره را آموختیم برای اینکه شما را در پناه خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه افزود:حضرت امام خمینی(ره) نیز در سالهای پایانی دفاع مقدس فرمودند، باید دفاع راهبردی همه جانبه تدوین شود، یعنی همه مردم با همه امکانات برای دفاع آماده باشند.

مهجوری با اشاره به اهمیت هفته پدافند غیرعامل افزودند:ما در سیستم زندگی خود در ادبیات انقلاب اسلامی و ادبیات دینی قائل به این هستیم که برای رشد ما سه مدل مانع چینی می شود.  رشد یعنی چه؟ یعنی ما بخواهیم از نظر دین، از نظر خدا و از نظر انسانیت بالا برویم که در این بالا رفتن، سه مانع سر راهمان داریم اولین مانع خود شیطان است. دومین مانع نفس است و سومین مانع مردم هستند. یعنی مردم، نفس و شیطان برای رشد مانع می شوند.این موضوعات در بحث هایی تحت عنوان جنگ نرم، قدرت نرم، پدافند عامل، پدافند غیر عامل و معمولاً در بحث های غیر منبری مطرح می شود و در دانشگاه ها، در ادارات، در محیط های نظامی اینگونه کار می شود.

ایشان ادامه داد: در پدافند غیرعامل خود وجود ولایت فقیه و فرماندهی کل قوا وارد شدند و نه تنها فرمان دادند، بلکه پیگیری مکرر و چند مسوول تعیین کردند تا کار را به اجرا در آوردند و پس از اجرا نیز به صورت مرتب گزارش گرفتند و نظارت کردند و اعضای سازمان پدافند غیرعامل را به حضور پذیرفتند و با آنان سخن عمیق گفتند.

فرمانده سپاه زرندیه در ادامه درباره یکی از تهدیدات اصلی در کشور بحث مواد مخدر و آسیب شناسی این موضوع است. ایشان با اشاره به تاثیرات مواد مخدر سنتی و صنعتی افزود:

معیارهای برای تشخیص وابستگی به مواد  مخدر حداقل وجود ۳ نشانه از نشانه های زیر لازم است:۱- تحمل : افزایش تدریجی مقدار ماده مصرفی لازم برای دستیابی به علائم مصرف آن ماده۲- پیدایش علائم ترک و در صورت عدم مصرف یا کاهش مقدار مصرف۳- تمایل دائمی به مصرف و تلاشهای ناموفق برای کاهش یا قطع مصرف ماده۴- مختل شدن فعالیت های اجتماعی ، شغلی و تفریحی۵- تداوم مصرف علی رغم آگاهی از عوارض آن می باشد. در انتها نیز درباره اثرات این مواد های بر روی روح و روان و جسم فرد بحث و گفتگو صورت گرفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۸
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۱)

تشکر میکنیم از مسئولین پایگاه بسیج شهدای زاویه که این مراسم با شکوه را در این مدرسه  برقرار کردند 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی