اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آشنایی والدین با فضای مجازی ضرورتی است برای تربیت فرزندان

همزمان با هفته بسیج دانش آموزی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد فروهر مدیر رسانه ای حوزه علمیه قم ، نشست بصیرتی جهت دانش آموزان و خانواده های آنها در مدرسه الهام رازقان بخش خرقان برگزار گردید.

مدیر رسانه ای حوزه علمیه قم گفت: والدین آموزش های لازم برای استفاده از فضای مجازی را ببینند تا بتوانند در زمینه تربیت فرزندانشان در عصر رسانه موفق باشند.حجت الاسلام والمسلمین محمد فروهر با اشاره به این که امروزه تعطیلی دنیای مجازی غیرممکن است گفت: تمام تلاش والدین باید در زمینه آشنایی صحیح و درست فرزندان با فضای مجازی باشد.

ایشان با تاکید بر داشتن هدف و برنامه برای انجام هر فعالیتی افزود: دنیای مجازی نیز از این امر مستثنا نیست، از این رو برای تعدیل کردن و استفاده بهینه که هدف است باید برنامه ریزی صحیح ارائه شود.حجت الاسلام فروهر یادآور شد: عدم آشنایی با دنیای مجازی منجر به عدم موفقیت و رشد افراد می شود و این آشنایی باید در حد اعتدال و استفاده های صحیح باشد.

وی تاکید کرد: اعتیاد به دروغ و غیبت و بدبینی نتیجه عدم شناخت صحیح از دین است و  عدم درک صحیح از دنیای مجازی انسان را از هویت انسانی خارج می کند.

فروهر با بیان این که والدین نیاز به آگاهی و شناخت کامل نسبت به تربیت فرزند دارند، گفت: شناخت ما را در غلبه با هر مشکلی یاری می‌ کند حتی اگر این مشکل در ابتدا سخت و مرموز باشد، از این رو خداوند نیز کاملا به انسان شناخت دارد و حتی اولیا و پیامبرانی را که برای هدایت انسان فرستاده اشراف کامل به انسان و راه کمال آن داشته اند.

 مدیر رسانه ای حوزه علمیه قم ، در ادامه از والدین خواست فرمایش و سفارش مولای متقیان حضرت علی(علیه السلام) به فرزندش امام حسن مجتبی(علیه السلام) مبنی بر این که ‹‹فررزند زمان خویش باش›› را سرلوحه تمام امور به ویژه تربیت فرزندان خود قرار دهند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۳
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی