اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

استفاده از فضای مجازی ، نیازمند نظارت خانواده ها

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد فروهر مدیر رسانه ای حوزه علمیه قم ، جلسه سرگروه های صالحین و نشست بصیرتی ویژه سرگروه های صالحین و مدیران و معاونین پرورشی مدارس در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد فروهر مدیر رسانه ای حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: برگزاری چنین جلسات تخصصی در جهت آگاه سازی دانش آموزان در زمینه های فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی می تواند بسیاری از آسیب های موجود را کاهش دهد.

وی اظهار داشت: امروزه فضای مجازی توانسته است در بین خانواده ها، دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، مدیران و حتی فرزندان کم سن و سال برای خود جا باز کند، اما چگونگی استفاده از این فضا ها به ویژه در بین فرزندان نیازمند نظارت و مدیریت خانواده ها است و حضور به موقع خانواده ها و همچنین آگاهی کامل آنها از این فضا ها می تواند نتیجه بسیار مطلوب و شایسته ای داشته باشد.     

مدیر رسانه ای حوزه علمیه قم با تاکید بر راه های بهره برداری صحیح از این فضا افزود: در این فضا می توان با رجوع به روایات و سیره ائمه (ع)، به تبلیغ سبک زندگی اسلامی ،آموزش و فرهنگ سازی صحیح پرداخت.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۳
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی