اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

 جوانان و نوجوانان آگاه ، نعمتی بزرگ برای انقلاب

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و با حضور مسئولین شهرستان و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی و اجرای پرده خوانی حاج آقا هداوندی ، به یاد 14شهید دانش آموز شهید شهر زاویه در درالقرآن این شهر و همچنین یادواره شهید مدرسه آبروی مدرسه در حسینیه سیدالشهدا شهر خشکرود و با حضور دانش آموزان دبیرستان های فصیح پسرانه و دخترانه و مدرسه راهنمایی شهید منتظری برگزار شد.

در این  مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید حسین موسوی ، ضمن بیان خاطراتی از شجاعت های دانش آموزان در جبهه های حق علیه باطل ، وجود جوانان و نوجوانان آگاهی که در برهه های حساس تاریخ کشور یار و یاور ولایت و پیرو رهبری بوده اند را نعمتی بزرگ برای انقلاب خواند.

 وی با اشاره به هجمه های وسیع دشمنان در مباحث فرهنگی و اعتقادی ، علت ترس امروز دشمنان را وجود حسین فهمیده هایی دانست که هنوز هم برای جانفشانی در راه کشور و ملت خویش آماده هستند.

موسوی با تقدیر از کارهای صورت گرفته در خصوص گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در هفته بسیج دانش آموزی، برگزاری یادواره هایی از این دست را که انجام امور اصلی آن برعهده دانش آموزان است ، یک توفیق و دستاورد بزرگ دانست.

در پایان یادواره شهدای دانش اموزی با اهدای لوح تقدیری از خانواده های این شهیدان تقدیر به عمل آمد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۳
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۱)

۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۳:۴۳ مردان آسمانی
سلام شهدا بر پاسداران و بسیجیان که پاسدار یاد شهدا هستند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی