اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دفاع مقدس ، سند مقاومت و مظلومیت ایران اسلامی

همزمان با هفته بسیج دانش آموزی دومین کاروان راهیان نور شهرستان زرندیه با حضور مسئولین شهرستانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه زرندیه در مورد اهمیت کاروان‌های راهیان نور، گفت: دفاع مقدس ما در واقع امتداد عاشورا است و راهیان نور هم به عنوان یک حرکت بزرگ فرهنگی و حرکتی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت، امتداد و ادامه دفاع مقدس ما است.

وی با اشاره به این که تقاضا برای اعزام بیش از سهمیه شهرستان است ، تصریح کرد: این فرهنگ در جامعه ما جای خودش را پیدا کرد و دانش آموزانی که به مناطق جنگی سفر می‌کنند از نزدیک با رشادت‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقس که با ایثار گری خود در برابر دشمن متجاوز ایستاده‌اند تا حتی یک وجب از خاک میهن به دست دشمنان نیافتد، آشنا می‌شوند.

مهجوری با اشاره به میزبانی شهدا در مناطق جنوبی کشور بیان کرد: دفاع مقدس گنج است و بستری که بتوان از این گنج تمام نشدنی استخراج شود و به نسلی منتقل شود، کاروانهای راهیان نور است.این سفر یک مهمانی است که به میزبانی شهدا برگزار می‌شود و در واقع این شهدا هستند که از مردم دعوت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه دفاع مقدس را بعنوان سند مقاومت و مظلومیت ایران اسلامی دانست و گفت: این مظلومیت در خاطره تاریخ ثبت و ضبط است و این اعزام ها و کاروانها به مناطق عملیاتی برای زنده نگه داشتن این اسناد و مقاومت و رشادتها لازم و ضروری است.

ایشان راهیان نور و حضور در مناطق عملیاتی را بهترین موقعیت برای مقابله با تهاجم فرهنگی دانست و اظهار داشت :این اردوها یک وجهه حسی دارد که همانا استمرار مسیر خون شهدا به عنوان یک ودیعه است که در روند مسائل هسته ای یک قدرت قلبی است وبا توجه به اینکه تطابق محرم با این برنامه جذابیت معنوی را بیشتر می کند

مهجوری گفت: دانش آموزان راهیان نور همانند سفیرانی هستند که می‌توانند این رشادت‌ها، جان‌فشانی‌ها و ایثار گری‌ها را به خانواده و جامعه منتقل کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۳
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۱)

خدا اجرتون بده
به کوری چشم منافقین این برنامه ها را بیشتر کنید
چرا دانشگاه آزاد در اعزام دانشجویان کوتاهی میکند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی