اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تکریم شهدا از وظایف آحاد جامعه

 

همزمان با آغاز هفته بسیج و به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی سی و دومین یادواره شهدای آسیابک  به همت حوزه شهید بهشتی و پایگاه مقاومت شهدای آسیابک با سخنرانی سردار کاجی و نوای دلنشین سید محسن طباطبایی با حضور خانواده محترم شهدا و جمعی از مسولین شهرستان زرندیه و عموم مردم در مسجد جامع آسیابک برگزار گردید.

سردار کاجی در این مراسم  با اشاره به اینکه هنوز بسیاری از خانواده‌ها منتظر آمدن جنازه فرزندانشان از همان خاک جبهه هستند، بیان داشت: جنگ دفاع مقدس مادران را چشم به راه می گذاشت و نوعروسان لباس عزا می پوشیدند و مردم خون جگر می خوردند در این روزها که مردم در صدد تامین لوازم عید نوروز هستند باید یادشان باشد بسیاری از خانواده ها عکس عزیزی را در سفره عید می گذارند که هنوز از آمدن جنازه اش خبری نیست.

وی اضافه کرد: یادواره های شهدا از نیازهای جامعه است چرا که آن عزیزان حق بزرگی بر گردن همه دارند و باید نسل جوان و همه آحاد جامعه با رشادت شهدا و ایثارگران آشنا شوند.

سردار کاجی گفت: اولین یادواره شهید را حضرت فاطمه زهرا(س) برای حمزه گرفت و گریست تا همسایه‌ها برای این سرباز مجاهد اسلام بگریند و برپایی همین یادواره‌های شهدا از آن زمان رونق گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: زندگی ما باید بوی ایثار و شهادت بگیرد چون آرامش و امنیت خود را مدیون کسانی هستیم که هدفشان تامین همین امنیت برای ما بوده است و برگزاری یادواره شهدا گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است تا فراموش نکنیم عزت،سربلندی و امنیت پایدار ایران اسلامی مدیون و مرهون خون پاک شهدا است.

وی افزود:امروز امنیت، خیر و برکت کشور برگرفته از خون پاک شهداست و تکریم شهدا از وظایف آحاد جامعه است.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۳
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی