اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

اهمیت نقش آموزش و پرورش

در فرهنگ سازی و آموزش های تربیتی

  جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان زرندیه با حضور فرمانده محترم سپاه شهرستان زرندیه  و با حضور ائمه محترم جمعه و سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

سرگرد پاسدار محمد مهجوری ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن  ماه ربیع الاول گفتند: جهت رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی موجود در ازدواج لازم است فرهنگ سازی گسترده و موج آفرینی فراگیری در راستای فرهنگ صحیح،الگوی ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار در جامعه انجام گیرد و به جهت تحکیم بنیان خانواده بحث دوره های آموزشی مهارت های زندگی و آموزش قبل از ازدواج ضروری است.

وی در بخشی از این نشست با بیان اینکه لازم است برای نهادینه‌کردن ارزش‌ها در جامعه از کودکان آغازکرد، به نقش آموزش و پرورش در فرهنگ سازی اشاره کرد و درونی‌کردن ارزش‌ها در دانش‌آموزان را خواستار شد. مهجوری بر لزوم داشتن دید وسیع در امر ازدواج جوانان تأکید کرد و در کنار نقش مشاورۀ  نقش آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش را مهم دانست.

با توجه به آمار رئیس ثبت احول شهرستان زرندیه  خوشبختانه در  8 ماه سال جاری  نسبت به سال گذشته شاهد کاهش آمار طلاق در سطح شهرستان  بودیم که با  برنامه ریزی منسجم می توان این آمار را بیشتر کاهش داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۵
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی