اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تربیت یافتگان قرآنی باعث رستگاری جامعه

به مناسبت فرا رسیدن هفته انس با قرآن در مدارس محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان قرآن شهرستان در مهدیه مسجد صاحب الزمان  با حضور دانش آموزان و مسئولان شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ابرهیمی امام جمعه محترم شهرستان زرندیه با بیان ویژگی های دوران جوانی و قران کریم این معجزه جاویدان نبی مکرم اسلام موضوع جوان و انس با قرآن را موضوعی اساسی و با اهمیت دانست و اظهار داشت : این هرگز به این معنا نیست که برای سالخوردگان و غیرجوانان انس با قرآن موضوعیت ندارد و اگر کسی در جوانی با قرآن مأنوس نگردد، در پیری این انس ضروری نیست یا حاصل نخواهد شد.

 امام جمعه شهرستان زرندیه با اشاره به ضرورت و اهمیت انس با قرآن در جوانی خاطر نشان کرد: اگر قرآن با گوشت وخون کسی آمیخته شود آنگاه او تربیتی قرآنی خواهد یافت و به حیات معنوی و طیبه قرآنی دست خواهد یافت و چنین انسانی هم خود را به فلاح می‌رساند و هم باعث فلاح و رستگاری جامعه خواهد شد. چنین انسانی مصداق صالحین واقعی است که بشریت از فقدان آنها رنج می‌برد.

ابراهیمی با بیان اینکه ایام جوانی مناسب ‌ترین ایام و طلایی ‌ترین فرصت برای برنامه‌ریزی انسان و تضمین سعادت و فلاح او می‌باشد اظهار داشت: قرآن مجید یک معجزه ابدی و در عین حال کتاب هدایت انسان ها تا ابد خواهد بود. بنابراین ارتباط کلیه انسان های طالب سعادت و هدایت با قرآن در تمامی عصرها و نسل ها، امری بدیهی و اجتناب‌ناپذیر است.

وی افزود: قرآن از یک طرف کتاب هدایت انسانها و شفای مؤمنین است، از یک طرف کتابی است که آسان فرا گرفته می‌شود و در سوره مبارکه قمر این آیه چندین بار تکرار گردیده است که:  تحقیقاً و تاکیداً ما این قرآن را برای پندآموزی، آسان قرار دادیم. پس آیا پند گیرنده‌ای هست؟

در ادامه برنامه دانش آموزان و حاضرین در محفل قرآنی از صوت دلنشین قاریان و حافظان منتخب شهرستانی از جمله حاج امیرمهدی گودرزی و استاد گرانقدرحاج غلامرضا اسکندری به عنوان حافظان کل قرآن کریم بهره مند شدند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۲
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی