اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

برخی از مسئولین به دنبال تطهیر چهره فتنه گران

دوره تربیت و تعالی حوزه حضرت ولیعصر (عج) با حضورگسترده بسیجیان علی الخصوص  شورای حوزه و فرماندهان پایگاه ها در حسینیه این حوزه و با سخنرانی سرگرد محمد مهجوری فرمانده سپاه زرندیه ، و برادر بسیجی سید احمد طباطبایی مدیرعقیدتی و نظارت حوزه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

سرگرد محمد مهجوری فرمانده سپاه زرندیه در این دوره ضمن گرامی داشت فرا رسیدن حماسه یوم ا... نهم دی ماه به جنایات سران و اصحاب فتنه در سال 88 اشاره کرد و با بیان اینکه فتنه گران کار را به جایی رساندند که حتی به عزادران حسینی هم اهانت شد اظهار داشت : ورود به مساجد ، تکایا و هتک حرمت به این اماکن مقدس و پرچم های امام حسین (ع) از کوچک ترین جنایات اهل فتنه بود و امروز متاسفانه افرادی به دنبال تطهیر چهره این جنایت کاران هستند و این در حالی است که بسیاری از فتنه گران در این رابطه اعتراف های مهمی داشته اند.

فرمانده سپاه زرندیه با بیان اینکه خطری که دفاع مقدس برای نظام داشت کمتر از خطر فتنه 88 بود خاطر نشان کرد: متاسفانه امروز برخی از مسئولان نظام از این افرادی که چند ماه کشور را به آشوب کشاندند و هزینه بسیار سنگینی را بر نظام وارد کردند ، حمایت می کنند.

مهجوری در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه ریزی دشمن برای متلاشی کردن کانون گرم خانواده های ایرانی اشاره کرد و گفت ک امروز شبکه های اجتماعی نقش قابل توجهی در اجرای این نقشه شوم دشمن ایفا می کند و امروز وظیفه ما این است که نه تنها از فضای مجازی فاصله نگیریم بلکه باید ضمن کسب آگاهی های لازم در رابطه با خطرات شبکه های اجتماعی با حضور فعال به شبهات وارد شده بر انقلاب ، دین ، ولایت فقیه و ... با مطالعه در آن موضوع پاسخ های لازم را بیان کنیم.

ایشان در انتهای سخنان خود با یاد آوری بیانات مقام معظم رهبری پیرامون موضوع جهاد کبیر تصریح کرد: امروز هر چقدر که به جلو می رویم نفاق پیچیده تر می شود واهمیت تبیین دشمن شناسی در جامعه بیش از پیش لازم است چرا که نعمت انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت دینی ، نعمتی است که بسیاری از پیامبران و اولیای الهی آرزوی آن را داشتند ؛ و امروز ما با کسب بصیرت می توانیم از این نعمت گران بها حفاظت کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۶
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۲)

درود خدا بر رهبر عزیز انقلاب که به تنهایی در مقابل فتنه گران ایستاد و از احدی نهراسید
۰۷ دی ۹۵ ، ۱۰:۵۲ عمار داره این خاک
درود بر برادر علی سرخیل( مالک  اشتر حوزه ها ) با حضور خوب نیروها در مراسمات 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی